برگزاری آزمون فراگیر استخدامی دانشگاه فرهنگیان

برگزاری آزمون فراگیر استخدامی دانشگاه فرهنگیان

بر اساس اعلام ابراهیمی سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، به منظور توجه به وضعیت دانشجویان آسیب دیده از زلزله خوی، پایداری شرایط جوی برخی استان ها و دریافت آموزش های بیشتر شرکت کنندگان، آزمون جامع نهایی دانشجویان «شامل 28 نفر» (1400 جذب) و باقیمانده از دوره های قبلی (که قرار بود در بهمن ماه برگزار شود) فردا پنجشنبه 13 اسفندماه برگزار می شود.

افرادی که دوره های اول، دوم و فرهنگی را با موفقیت گذرانده اند و از کلیه دوره های آموزشی و سهمیه کارورزی و فرهنگی نمره مثبت گرفته اند مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

بنابراین طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان، شرط ورود به آزمون اصلح، کسب نمره 12 به بالا در تمامی دروس فرهنگی و در صورت کسب نمره 20 در تمامی دروس، اما کسب نمره 11.99 در یک رشته می باشد. امکان شرکت در آزمون اصلح از رشته محروم است و وجود ندارد و آزمون جبرانی فقط برای رشته های زیر 12 در اسفند ماه برگزار می شود.

بیش از 21000 نفر در آزمون مهارت های فرهنگی دانش آموزان شرکت کردند که از این تعداد نزدیک به 18000 نفر می توانند با کسب رتبه 12 به بالا در همه رشته ها و رتبه 14 در آزمون نهایی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید