برگزاری اجتماع شهدای یکپارچه دفاع مقدس در استان مرکزی


ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842173

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی اعلام کرد.

کریمی گفت: اجلاس پیشکسوتان تعاون استان مرکزی دوازدهم خردادماه امسال با حضور سردار باقرزاده از رزمندگان تعاون برگزار شد و یاد و خاطره رزمندگان تعاون استان تجلیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و تبلیغ دفاع مقدس استان مرکزی امشب در نشست کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: همکاری در دفاع مقدس. و راه اندازی فعالیت های تبلیغی، گسترش و آگاهی بخشی در این راستا، نشست پیشکسوتان تعاون دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت.

کریمی افزود: کارگروه تعاون در سال های اخیر در ستاد کنگره فعالیت داشته و کمیته های تعاون شهرستان در این زمینه تشکیل شده است.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم در دایره المعارف حفاظت مقدس تبیین نقش تعاون است که در این راستا تهیه کتاب تخصصی نقش تعاون در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به عروج ملکوتی حاج عباس اعظی از رزمندگان ارزشمند دوران دفاع مقدس گفت: تبیین دوران دفاع مقدس. و به ویژه نقش و گرامیداشت یاد و خاطره این رزمنده ولایی در این دیدار ضروری است.

وی افزود: اجلاس پیشکسوتان تعاون استان مرکزی دوازدهم خرداد امسال با حضور سردار باقرزاده از رزمندگان تعاون برگزار شد و یاد و خاطره رزمندگان تعاون استان تجلیل می شود.

کریمی گفت: تمامی فعالیت ها در حوزه ایثار و شهادت در سال جاری بر محور جهاد و شعار راهبردی «ما قوی هستیم» خواهد بود و خوشبختانه نمایندگی استان در جشن اعیاد مطلوب است.

وی تاکید کرد: مصوبات ستاد یادواره که مقر کنگره شهدای استان است برای همه دستگاه های استان لازم الاجرا است و همه دستگاه ها در این ستاد مسئول هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: یکی دیگر از برنامه های مهم دفاع مقدس و مقاومت به طور جدی در دستور کار قرار دارد. مسابقات تیراندازی سعید مجیدی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات تیراندازی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار مدافع حرم سعید مجیدی در دو روز سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 از هورداد در مجموعه ورزشی پنجم مرداد برگزار می شود. در اراک

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید