برگزاری جشنواره تنبور نوازی معاصر در شهرهای مختلف ایران


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884347

سهراب پورناظری، نوازنده و آهنگساز سرشناس ایرانی از تدارکات و برنامه های خود برای برگزاری جشنواره موسیقی در حوزه تنبور معاصر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهراب پورناظری، نوازنده و آهنگساز سرشناس ایرانی که در روزهای اخیر به همراه تعدادی از ستارگان دنیای موسیقی، تئاتر و سینما پروژه «سیساد» را در مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد به مخاطبان ارائه کرد. ، با انتشار متنی از تدارکات و برنامه های خود در این مراسم در ماه های آینده جشنواره موسیقی در رشته تنبور معاصر اعلام شده است.

در توضیح سهراب پورناظری که در کنار تصاویری از اجرای برخی از نوازندگان پروژه 300 منتشر شده است، آمده است:

«بداهه نوازی» برای من برترین هنر موسیقی ایرانی است که پس از تلاش و مطالعه بسیار، در مسیری طولانی و پر فراز و نشیب، در یک نقطه سرازیر می شود و در قالب این صف ظاهر می شود.

«تنبور نوازی مدرن» حاصل سال ها مطالعه و تلاش من در نوازندگی است. بداهه نوازی در این سازه پروازی بی حد و حصر است و خوشحالم که بسیاری از تنبور نوازان جوان تمایل به پیمودن این مسیر را نشان داده اند.

این هم عکس هایی از اجرای کنسرت نمایش «سی ساد». این بداهه نوازی را به عنوان الگویی به هنرمندان جوان تنبور علاقه مند به این سبک نوازندگی تقدیم می کنم تا با تمرین و سایر تجربیاتم در این زمینه کیفی برای اجرا در آینده نزدیک تهیه کنند.

قصد دارم جشنواره ای به نام تنبور نوازی معاصر را در شهرهای دارای ظرفیت و فرصت به همراه گروه های تنبور نوازان سراسر ایران عزیز برگزار کنم و در یک ماه آینده اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار خواهم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید