برگزاری جشنواره یک روزه بوت کمپ گاندو در چابهار


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915776

این امر با حضور معاون محیط زیست استان بلوچستان پاکستان انجام شد.

رویداد یک روزه بوت کمپ گاندو و نمایشگاه دستاوردها و پتانسیل های منطقه حفاظت شده باهو کلات در شهرستان های دشتیاری و چابهار با حضور معاون محیط زیست ریاست جمهوری استان بلوچستان پاکستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، جشنواره اردوی آموزشی گاندو با همکاری طرح حفاظت از تالاب های ایران، پارک علم و فناوری استان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان، دانشگاه بین المللی، منطقه آزاد چابهار و موج و مرجان هامون برگزار شد. موسسه.

این جشنواره با هدف توسعه کارآفرینی اجتماعی، راهکارهای نوآورانه برای توسعه مشارکت در زمینه محیط زیست و حفاظت از تمساح گاندو، توسعه مشاغل مبتنی بر خدمات زیست محیطی محلی تمساح گاندو و منطقه حفاظت شده با منابعی مانند کشاورزی و صنایع دستی، گردشگری روستایی در منطقه حفاظت شده غنی است.

شرکت کنندگان در حین یادگیری در مورد این خدمات، در مورد بهره برداری پایدار و مسئولانه از مناطق حفاظت شده، به ویژه تمساح پوزه کوتاه گاندو، آشنا شدند.

در این جشنواره توجه شرکت کنندگان با سخنرانی رحمت الله از دانشگاه کویته پاکستان در خصوص توسعه روش های کشاورزی پایدار در مناطق خشک با تاکید بر پروژه های اجرا شده در پاکستان جلب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید