برگزاری جلسه اعضای کمیسیون فوتبال ساحلی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837538

اولین جلسه اعضای کمیته فوتبال ساحلی در سال 1401 با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضای کمیته فوتبال ساحلی با حضور امیرحسین محتشم، بهرام رضایان، کاسم رنجبریان، گربانعلی الماسکاله و فرشاد فلاحت زاده نیز برگزار شد. به عنوان اعضای کمیسیون و عباس هاشم پور سرمربی و محمدحسین میرشمسی مدیر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد.

همچنین با توجه به حساسیت مسائل مربوط به برنامه های اجرایی فوتبال ساحلی ۱۴۰۱، میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل، طهمورت حیدری و هداد افشاریان اعضای هیئت مدیره نیز در بخشی از این جلسه حضور داشتند.

میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال بر پیگیری و اجرای برنامه های فوتبال ساحلی و حضور پررنگ تیم ملی در مسابقات و رویدادهای پیش رو با حمایت فدراسیون تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه امیرحسین محتشم رئیس کمیسیون و علی دهگانی رئیس اداره فوتبال ساحلی گزارشی از فعالیت های اخیر در این رشته ارائه کردند. بررسی کادر فنی در خصوص میزان جوایز طرح در هیئت فدراسیون، بررسی برنامه تدارکاتی مسابقات مقدماتی جام جهانی آسیا و همچنین برگزاری اردوهای تیم ملی در استان های دارای امکانات و اردوهای خارج از کشور ارائه شد. توسط کادر فنی

نشست هم اندیشی مدیران و مربیان تیم های ملی و باشگاهی و نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون و ادارات سواحل استان ها و فدراسیون از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید