برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مسابقات جهانی ورزش دانشگاهی در سال 2022


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840560

این فدراسیون میزبان نشست هماهنگی و برنامه ریزی مسابقات جهانی ورزش دانشگاهی در سال 2022 بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور هماهنگی و بررسی تقویم مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در سال 2022، فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) با حضور هادی بشیریان رئیس فدراسیون گروه های تربیت بدنی در فدراسیون برگزار شد.

هادی بشیریان در این نشست گفت: سیاست فدراسیون همانطور که قبلا اعلام شده هماهنگی و اعزام مسابقات به دانشگاه های دانشگاهی است و اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی به ادارات آموزش عالی و هیئت های استانی واگذار می شود. برای حضور هر چه بیشتر ادارات و هیئت ها در برنامه های فدراسیون، هر اداره یا استانی که دارای کاندید بوده و امکان اعزام رشته داشته باشد، پس از بررسی های لازم به آن ها اختصاص داده می شود و فدراسیون هماهنگی و ارائه خواهد کرد. پشتیبانی لازم

رئیس فدراسیون دانشگاهی گفت: پس از لغو یونیورسیاد چین، تقویم بر اساس تقویم فدراسیون جهانی گلف، 9 زمین گلف به میزبانی ایتالیا، جهت یابی به میزبانی سوئیس، کانو به میزبانی لهستان، سه گانه به میزبانی برزیل، شطرنج برگزار شد. به میزبانی بلژیک، پنج میزبان آرژانتین، هندبال میزبان کوزوو، بسکتبال سه نفره میزبان ترکیه و بازیکن متعاقبا مشخص خواهد شد. با توجه به شرایط کشور روسیه که قرار بود مسابقات ورزشی رقابتی در آن کشور برگزار شود، میزبانی این مسابقات به ترکیه واگذار شد که در رشته های (ووشو، کشتی آزاد، سامبو، موی تای، کاراته و بوکس) برگزار می شود. ) که در دانشگاه ها برگزار می شود تمرکز اصلی در این زمینه است.

در ادامه شرکت کنندگان پیشنهادات و نظرات خود را ارائه کردند و مقرر شد مدیران کل تربیت بدنی روسا و مسئولین هیئت مدیره در هنگام بررسی تقویم در صورت آمادگی برای ارسال رشته به فدراسیون اطلاع دهند تا هماهنگی های لازم با دانشگاه بین المللی انجام شود. فدراسیون ورزش FISU و کمیسیون مسابقات در کشورهای مختلف برگزار می شود. حاجوی دبیرکل فدراسیون، علی دوست مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، مقدم منش مدیرکل تربیت بدنی وزارت بهداشت، بسطامی مدیرکل تربیت بدنی پیام نور در این نشست حضور داشتند. تجلی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد علم و صنعت، کریمی رئیس گروه مسابقات و مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید