برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی؛ بازتابی از اربعین در استان کرمان بود

ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799652

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

محمدرضا علیزاده گفت: امیدواریم با همت و حمایت همه در سال های آینده شاهد برگزاری این جشنواره با کیفیت بهتری باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; اختتامیه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی صبح امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری در تالار دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن خیرمقدم به همه مسئولان کشوری و استانی گفت: امیدواریم در سال های آینده شاهد برگزاری این جشنواره با کیفیت بهتر در سال های آینده باشیم.

ارسال 246 اثر به دبیرخانه جشنواره

سید وحید فهر موسوی با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان 246 اثر به دبیری جشنواره ارسال شد، گفت: با این تعداد اثر نویدهای خوبی برای جشنواره از سوی هنرمندان دریافت کردیم.

دبیر سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی گفت: از 135 اثر ارسالی در حوزه تئاتر خیابانی، 71 اثر در بخش نمایش و 40 اثر در بخش تئاتر رادیویی به دبیرخانه ارسال شد.

وی تصریح کرد: در نهایت 15 اثر در بخش تئاتر خیابانی، 7 اثر در بخش تئاتر رادیویی و 10 اثر در بخش نمایش انتخاب شدند.

برگزاری دومین سالگرد شهید سلیمانی؛ بازتابی از اربعین در روستا بود

علی زینی وند با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه این مراسم بازتابی از اربعین در استان کرمان بود، گفت: از حضور شما متشکرم.

استاندار کرمان ادامه داد: برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد سلیمانی کار سختی بود. در شرایط خاص نیروهای امنیتی، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه پوشش بسیار خوبی داشتند و قبل از مراسم به ما اطمینان دادند که مراسم بدون حاشیه برگزار می شود.

وی گفت: مزار شهید سلیمانی و استان کرمان در آینده جلوه های زیبایی را برای شما هنرمندان به نمایش می گذارد و کرمان برای چنین دوره ای آماده می شود که البته عزم ملی می طلبد.

هنر؛ این بهترین زبان برای معرفی شهید سلیمانی است

این مسئول بیان کرد: بهترین زبان و ابزار تقویت هویت نسل جوان و هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی در جهت شناخت شهید سلیمانی تا بتوانیم عظمت او را بیان کنیم هنر است.

زینی وند تاکید کرد: ما تشخیص می دهیم که شخصیت شهید سلیمانی چند وجهی و چند بعدی است و در امور بعدی بر فرماندهی ایشان تاکید خواهیم کرد. این اقدام خوبی است اما تمام ابعاد مکتب شهید سلیمانی را در بر نخواهد گرفت. هنرمندان در هر اندازه باید پول پرداخت کنند.

محمود سالاری با بیان اینکه ایمان قلبی ما این است که هرکس قدمی به سوی سردار سلیمانی بردارد دعوت شده است، گفت: اگر در راه این بزرگوار خاک شدیم باید به خود ببالیم.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه تربیت ما باید تربیت الهی باشد، گفت: امیدوارم همه ما شهید تاریخ شیعه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید