برگزاری دومین مجمع عمومی اتحادیه باشگاه داران / انتخاب بازرسان و بررسی مشکلات و موانع موجود

ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922096

دومین مجمع عمومی انجمن صنفی باشگاه داران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین مجمع عمومی انجمن صنفی باشگاه داران به منظور انتخاب بازرس و بررسی مشکلات و موانع این حرفه برگزار شد.

در این جلسه که پس از به حد نصاب رسیدن اعضا در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد، نماینده وزارت کار، اعضای هیات مدیره و جمعی از باشگاه داران تهران این سوال را مطرح کردند. انتخاب بازرس انجمن در دستور کار قرار گرفت که طی آن ابوالقاسم و خلیل مددی به عنوان نماینده اعضا و امیر حسینی و علیایی به عنوان میهمان کمیته برگزاری انتخابات را تشکیل دادند.

در پایان این رای خانم نگار طاهری به عنوان رئیس بازرسی و رضا الوندی به عنوان معاون بازرسی انتخاب شدند.

در ادامه جلسه کاوه صدکی رئیس هیئت مدیره گزارش کاملی از فعالیت های انجمن از بدو تاسیس در دو سال اخیر به اعضا ارائه کرد و سپس نوبت به بررسی مشکلات انجمن رسید. اعضا.

در این قسمت از جلسه دغدغه اصلی اعضا عدم صدور و تمدید پروانه کسب و کار باشگاه ها پس از پیگیری های فراوان و اجرای موارد و نکات لازم از سوی اداره کل ورزش استان بود که طی جلسه ای در روز شنبه 26 دی ماه توسط نمایندگان انجمن حل و فصل شد و موضوع را با مدیر کل تهران در میان گذاشتند و نسبت به رفع موانع اقدام کنند.

موضوع بزرگ بعدی که اعضا از آن به عنوان مشکل جدید باشگاه داران یاد می کنند سالن های بدنسازی خانگی بود که جدا از رعایت نکردن الزامات ایمنی و نکات استاندارد، تاثیر بدی را برای باشگاه داران و همچنین علاقه مندان به ورزش ایجاد کرد.

عدم رعایت مصوبات شورای دولت در خصوص باشگاه داران از نهادهای ذیربط، ایجاد ساز و کار مناسب برای صدور کارت مربیگری، ایجاد پنجره بررسی صلاحیت مربیان و تهیه فهرست مربیان و کادرفنی معتبر به منظور ایجاد مبنا. و تسهیل جذب و کاریابی، آوردن مربیان نادرست و بد اخلاقی از جمله مواردی بود که از سوی اعضا مطرح و تصمیم به پیگیری هیئت مدیره گرفته شد.

در ادامه مقرر شد هیئت مدیره نسبت به طراحی و چاپ شناسنامه موسسین و دو نفر از مدیران هر باشگاه جهت استفاده رایگان از امکانات سایر باشگاه ها اقدام نمایند.

در پایان مقرر شد هیئت مدیره در هر منطقه یک نماینده برای شناسایی سایر باشگاه ها و ایجاد زمینه عضویت و همچنین نظارت بر امور تعیین کند.

در این جلسه نمایندگان باشگاه های تخصصی بانوان، آذرمهر پارس با 4 شعبه، جوان با 3 شعبه، گیشا مدرن، رستم، جعبه سلامت، گوزن زرد، نادری، مهراسپورت، آرنا، استخر چهارفصل بانوان انقلاب، مبارزه باکس سه شعبه تاپ تکنیک 5 شعبه عمار باربد الهیه امید نوین دوشاخه مجموعه بلوک ایستگاه فیتزگاه آیس پیست ایرانمال آیس باکس یاران آکادمی ورزشی پرشیا صبا خانه طوسانی کمپ 24 اسکیت و باشگاه هاکی انقلاب و باشگاه بیلیارد نیلوفر ایرانمال حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید