برگزاری رویداد محتوای بسیج یک ابتکار است/ دستاوردهای این رویداد ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می دهد

ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781600

نمایندگان رفسنجانی در بازدید از سومین رویداد تولید محتوا در استان کرمان گفتند؛

مجید فصیحی هرندی گفت: قطعا دستاوردهای این رویداد ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; دومین روز از سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان. در حاشیه این مراسم تنی چند از مسئولین رفسنجان، امام جمعه، فرماندار، شهردار شهر و رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنج با حضور تیم های حاضر در این مراسم دیدار و گفتگو کردند. .

برگزاری این رویداد کاری نوآورانه است

حجت‌الاسلام والمسلمین عسگری با تاکید بر اینکه این رویداد کاری جدید و ابتکاری بود، گفت: برخی غرفه‌ها برای رفع نیازهای کشور در حوزه‌های مختلف کاهش انرژی در حال ساخت هستند و برخی دیگر مربوط به گرایش‌های مهم است. دوران دفاع مقدس و عملیات های این دوران به ویژه عملیات کربلای پنج محتوا تولید شد.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: با توجه به اینکه نسل امروز ما با دوران دفاع مقدس آشنا نیست، این محصولات بسیار ضروری و مناسب است تا از طریق فضای مجازی در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با اشاره به تولید محتوا در زمینه نمایش چهره های ارزشمند نظامی به ویژه سردار سلیمانی گفت: در مجموع آثار ارزشمند هنری، علمی و اقتصادی زیادی ساخته می شود و امیدواریم بتوانیم الگوهای عملی موثری را در همه زمینه ها ارائه کنیم. “نمایش به جامعه.

750bb1e1 d8c4 4a9b 927a 1bb26e74ff9c خبر خاکستری

دستاوردهای این رویداد ما را در رسیدن به اهدافمان یاری خواهد کرد

مجید فصیحی هرندی گفت: شاهد برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج با همکاری دانشگاه ولی عصر(عج) و مجتمع مس سرچشمه هستیم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه همه دست اندرکاران این مراسم جوان بودند و نشان از آینده بسیار روشنی در این عرصه دارند، گفت: امروز فضای مجازی حرف اول را در دنیا می زند و چقدر خوب است که به اهداف انقلاب اسلامی برسیم. از این توانایی ها به طور موثر و کارآمد استفاده کنید.

وی تاکید کرد: قطعا دستاوردهای این رویداد ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می دهد.

قول مساعد شهردار رفسنجان برای حمایت از تیم های شهر

مجید کهنوجی با اشاره به اینکه تولید محتوای روز در این رویداد بسیار جذاب و خوب است، گفت: ما نیز به نوبه خود از این ظرفیت در شهرداری رفسنجان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم برای کسب و کار این جوانان انگیزه ایجاد کنیم. “

شهردار رفسنجان گفت: پس از این اتفاق جلسه ای با تیم های رفسنجانی خواهیم داشت تا کار آنها را بررسی کنیم و در صورت امکان از این آثار استفاده و حمایت کنیم.

رنجبر گفت: این رویداد با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان، دانشگاه ولی عصر(عج) و شرکت مس سرچشمه برگزار می شود. در این کنفرانس تیم های شرکت کننده آثاری در زمینه انیمیشن، گرافیک و … تولید خواهند کرد. .

491160b2 3c9c 437c 8d8b 68bfe9444df3 خبر خاکستری



با راه اندازی دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه، حلقه مفقوده علم و فناوری را از بین ببرید

رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با اشاره به تعامل دانشگاه و صنعت در این رویداد گفت: یکی از رسالت های دانشگاه ارتباط با جامعه و صنعت است و یکی از اولویت های برنامه های دانشگاه است. بتواند رسالت اجتماعی خود را در همه زمینه ها تثبیت کند.

وی گفت: مهمترین اقدامی که در این راستا انجام داده راه اندازی دفتر صنعت و روابط عمومی است و دانشگاه تلاش کرده حلقه مفقوده علم و صنعت را که اخیراً کارهای متفاوتی انجام داده است، برطرف کند. سال ها و در آثار دیگر در سال های آینده خواهیم شنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید