برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قزوین / توزیع 2500 تن برنج و شکر

وی افزود: با توجه به اینکه در بودجه 1401 امکان حذف ارز ترجیحی فراهم شده است، نیازمند برنامه ریزی در نظام توزیع هستیم.

نمایشگاه طرح های ماه مبارک رمضان در قزوین برپا می شود

استاندار قزوین با بیان اینکه همه کالاها باید به دست مصرف کننده واقعی برسد، گفت: ایجاد نمایشگاه ضیافت و نظارت بیشتر در سیستم توزیع یکی از موارد ارزشمندی است که می تواند در ماه مبارک رمضان رضایت مردم را جلب کند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت خرید اینترنتی خاطرنشان کرد: با کمک رسانه ها وجود کالاهای اساسی در بسترهای الکترونیکی باید برای مردم تبلیغ شود چرا که با خرید اینترنتی مردم از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری می شود.

علایی افزود: در حالی که خرید اینترنتی در بین مردم برقرار است، می توانیم کالاهای دیگری را در غرفه ها و مراکز میوه فروشی تعاونی های روستایی عرضه کنیم.

وی گفت: مسئله نان مهم است. ما باید برای توزیع نان برنامه ریزی کنیم تا شاهد بی نظمی نباشیم.»


برخورد جدی با نانوایان غایب وظیفه در روزهای 22 و 23 فروردین

استاندار قزوین در ادامه گفت: متاسفانه علیرغم تعیین تکلیف نانوایی ها در روزهای 12 و 13 فروردین، اکثر نانوایی ها تعطیل و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند و تاکید اکید دارم که باید با متخلفان برخورد شود.

علایی با بیان اینکه برای حل مشکل در این جایگاه هستم نه طرح موضوع، افزود: قاطعانه می توانیم وضعیت نان را در قزوین ساماندهی کنیم.

وی تاکید کرد: امروز در بحث نان چالش داریم و نیاز به نظارت هوشمند بر توزیع و تحویل کالاهای اساسی داریم و انتظار داریم استاندار قزوین در ساماندهی وضعیت نانوایی ها جدیت بیشتری داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه در قزوین دائماً با اعتراض مردم به کیفیت و کمیت نان مواجه هستیم، استاندار باید با ورود جدی و تشکیل کارگروه ویژه با متخلفان برخورد جدی کند.

کالاهای با کیفیت باید به دست مردم برسد

علایی گفت: با هیچکس درباره تحویل و توزیع کالاهای اساسی مردم شوخی نداریم و نباید در این جلسات شرکت کنیم و مردم برای تامین نان باکیفیت دچار مشکل می شوند.

استاندار در پایان از استاندار قزوین خواست تا با نانوایان کشیک در روزهای 14 و 15 فروردین که سرکار حاضر نشده و آشپزی نمی کنند برخورد جدی داشته باشد.

رضا افلاطونی نیز در این نشست اظهار داشت: از آنجایی که در حوزه حمل و نقل و توزیع کالاهای اساسی مشکل داریم، نیازمند تعریف برنامه مدونی برای رسیدگی به روند حمل و نقل و توزیع کالاهای اساسی هستیم.

وی افزود: واحد غایب تامین کالاهای اساسی در حوزه توزیع و حمل و نقل است. امیدواریم با ورود قوی به این بخش، فرآیند سرویس دهی و بارگیری کالاهای اساسی از مراکز تولید تا تحویل تکمیل شود. آسان.”

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: سازمان تعاون روستایی با وجود اتحادیه ها و تعاونی های فعال می تواند در حوزه حمل و نقل و توزیع کالاهای اساسی برای حل مشکل این بخش ورود پیدا کند.

این مسئول با اشاره به برنامه های سازمان جهاد کشاورزی در طرح ماه مبارک رمضان گفت: در این طرح 1400 تن برنج و 1500 تن شکر خانگی و صنف توزیع و تخم مرغ و خرما از طریق فروش اینترنتی و در غرفه های شهری عرضه می شود. .

نظارت بر بازار و توزیع کالاهای اساسی بهبود یافته است

افلاطون تاکید می کند: هوشمندی در نظارت بر بازار و کالاهای اساسی یکی از راه های کنترل بازار است و به این ترتیب علاوه بر دقت در توزیع، شاهد حل بسیاری از مشکلات با نظارت بر کالاهای اساسی خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر شبکه حمل و نقل کالاهای اساسی کوچک است، شاهد فعالیت کامیون داران زیادی در این حوزه هستیم، بنابراین نیازمند ساماندهی شبکه حمل و نقل برای تامین و توزیع کالاهای اساسی هستیم. “

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پایان از اجرای طرح هوشمند نظارت بر فروش نانوایی ها خبر داد که توسط مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و با همکاری مرکز رشد و مهندسی کشاورزی اجرا می شود. سازمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید