برگزاری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به صورت همزمان در کرمان


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805663

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد:

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: این جشنواره از 16 تا 7 بهمن ماه و همزمان با برپایی این جشنواره در کرمان برگزار شد. نمایشگاهی از آثار برگزیده هنرمندان فعال هنرهای تجسمی استان با عنوان «تجسم هنر» در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برپاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز جمعه 15 بهمن ماه به طور همزمان در تهران و 30 استان دیگر برگزار می شود. هنرهای تجسمی) و سایر بخش های مورد انتظار باز خواهد بود و تا 20 فوریه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به همین مناسبت نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان تجسمی استان کرمان از روز جمعه 15 بهمن ماه به مدت 15 روز در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برپاست.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: این نمایشگاه شامل مجموعه ای از آثار علی رشیدی، کریملا هانی، ناصر عرب پور، مهدی دهگانی، سهیلا منصوری، هانیه فیروزآبادی، سید مهدی زاده، سعید کرامد و عباس افضلی. به مدیریت هنری جناب آقای دکتر سالادجه رئیس دانشکده هنر انجمن هنرهای تجسمی استان برنامه ریزی و تهیه شده است.

وی تصریح کرد: پایان این مراسم با تشکر و تجلیل از هنرمندان تجسمی پیش بینی می شود.

باید بگویم؛ بر اساس اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی، 4 هزار و 345 هنرمند 10 هزار و 862 اثر با نقاشی، عکس و گرافیک از پایه اول تا سوم ابتدایی به دبیرخانه ارسال کردند که از این تعداد 1785 نفر مرد و 2 هزار و 560 اثر زن بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید