برگزاری کنگره 38 دانش آموز شهید مدافع حرم ایرانی در کرمان


ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834770

معاون امور ایثارگران، دفاع مقدس و شهدای سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان؛

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فهردالدین مهدوی با بیان اینکه با حضور خانواده های شهدای روحانی مدافع حرم، کنگره 38 نفر از دانش آموزان مدافع حرم ایران 29 اردیبهشت ماه در کرمان پایتخت مقاومت برگزار می شود، گفت: این کنگره با حضور 38 نفر از دانش آموزان مدافع حرم ایران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین فهرالدین مهدوی در گفتگو با راه آرمان؛ وی گفت: کنگره 38 شهید مدافع حرم ایران 29 اردیبهشت ماه با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و روحانیون در کرمان برگزار می شود. زیرا کرمان پایتخت مقاومت است.

معاون امور ایثارگران، دفاع مقدس و ایثارگران اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هدف از برگزاری این کنگره تجلیل از مقام شامخ شهدا است. چون این اقوام گمنام رفتند، جنگیدند و ریشه تکفیرها را از بین بردند.

وی با بیان اینکه با برگزاری این کنگره ها فرهنگ شهادت، ایثار و پاسداشت مقدس را ترویج خواهیم کرد، گفت: حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در این مراسم در کرمان مایه خیر و برکت برای مردم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی گفت: چهارم خرداد کنگره شهدای روحانی سراسر کشور را در قم خواهیم داشت. علاوه بر این کنگره، نمایشگاهی از فعالیت ها و نقش روحانیت در دفاع مقدس و جبهه مقاومت برپا می شود.

معاون ایثارگران، دفاع مقدس و ایثارگران اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در استان کرمان بیش از 140 شهید، 1300 شهید، 140 جانباز، 70 درصد و هفت نفر از آزادگان دفاع مقدس داریم که همگی در استان کرمان مورد احترام است. در عرصه انقلاب پاسداری مقدس و ارزشهای انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید