برگزیدگان نخستین جشنواره سرود ملی فجر در خراسان جنوبی معرفی شدند


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835126

برگزیدگان مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در خراسان جنوبی معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستاناختتامیه مرحله استانی اولین جشنواره ملی و جهانی سرود فجر امروز با حضور جمعی از مسئولان و گروه های سرود و با تقدیم و قدردانی از برگزیدگان در سالن اجتماعات امام علی (ع) برگزار شد. رفاهی مجتمع فرهنگی غدیر.

در بخش تولید سرود، گروه سرود ابنا الاحرار بیرجند، گروه سرود رهپویان اهلی من العسل بشرویه و گروه سرود مصباح بیرجند به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه های اول و دوم به جشنواره کشوری راه یافتند. .

همچنین در قسمت تولید سرود از گروه های «مفضل بیرجند» و «نصر بشرویه» تقدیر شد.

در گروه ترتیل از مقام اول تا سوم سرود «شهید عباسپور بشرویه»، گروه «مصباح الهدی بیرجند» و سرود «ابنا الحیدر بیرجند» و سرودهای «عشاق حسین اسحاق» و در انتظار ظهور بیرجند عنوان ستایش آمیزی معرفی شد.

در این جشنواره «مجید نصری» به عنوان بهترین آهنگساز، تنظیم و میکس و مستر و «علی رضا کوچی» به عنوان بهترین شاعر و «علی رضا اقبالی» به عنوان بهترین تک نواز معرفی شدند.

گفتنی است در مرحله استانی جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر 115 گروه سرود 163 اثر را در دو بخش تولید سرود و تلاوت ارائه کردند. مرحله کشوری اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر با حضور برترین گروه های سرود استانی در تیرماه 1401 در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید