بر اساس آمار ، محمد صلاح در دیدار لیورپول و منچستریونایتد درخشید

محمد صلاح

در شبی که لیورپول در اولدترافورد با 5 گل منچستریونایتد را شکست داد و یک پیروزی تاریخی به دست آورد، محمد صلاح درخشش خاصی داشت و بار دیگر نشان داد که آماده ترین بازیکن امروز دنیای فوتبال است.

به گزارش روزنوف، زدن 3 گل و پاس و بازی درخشان ستاره مصری باعث شد تا او به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود و حتی شاهد تشویق هواداران منچستریونایتد باشد.

صلاح به روند عالی خود در این فصل ادامه داد که بدون تردید در بالاترین سطح قرار داشت، این بار به فرضیه یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که قبلا گفته بود صلاح بازیکنی برابر مسی و رونالدو است و اکنون بهترین مهاجم فوتبال جهان است. جهان. این مهم است، شکل واقعیت را به خود می گیرد و بهترین نتیجه برای قرمزها از آنفیلد است.

صلاح در آن بازی 47 پاس داشت که 44 پاس آن بی خطر بود و به مقصد رسید. او 7 شوت به سمت دروازه داشت و 6 ضربه توپ در محوطه جریمه حریف از دیگر عملکردهای او بود. 4 مبارزه نشان داد که صلاح در دفاع هم خوب عمل کرده است. صلاح 4 شوت در چارچوب داشت که منجر به 3 گل زیبا شد.

او در جریان بازی چندین موقعیت گل دیگر برای هم تیمی هایش ایجاد کرد تا شبی تاریخی را رقم بزند و رکورد جدیدی در پیروزی لیورپول مقابل منچستریونایتد به ثبت برساند. این درخشش باعث شد تا کاربران فضای مجازی عنوان Magic Pharaoh به معنای فرعون جادو را برای صلاح انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید