بر اساس قوانین فیفا در مورد پرهیز از رفتار سیاسی، با رفتار افرادی که اخلاق حرفه ای و ورزشی را رعایت نمی کنند برخورد می شود.

بر اساس قوانین فیفا در مورد پرهیز از رفتار سیاسی، با رفتار افرادی که اخلاق حرفه ای و ورزشی را رعایت نمی کنند برخورد می شود.

کمیسیون فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در خصوص برخورد با افرادی که اخلاق حرفه ای و ورزشی را رعایت نمی کنند بیانیه ای صادر کرد. این کمیسیون اعلام کرد: بر اساس مفاد جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در خصوص رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از رفتار سیاسی در میادین ورزشی با افرادی که اخلاق حرفه ای در این راستا داشته باشند و ورزش رعایت نشود طبق ضوابط کار انجام خواهد شد.

تسنیم: کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری با افرادی که اخلاق حرفه ای و ورزشی را رعایت نمی کنند اطلاعیه ای صادر کرد.

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ایران پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای 2022 امارات بیانیه زیر را صادر کرد.

این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه ها و تیم ملی به رهبری فدراسیون فوتبال است و این فرصت را به نخبگان ورزش ایران داده است تا بار دیگر در صحنه بین المللی حضور یابند. هر چند عده ای بی منطق و فرصت طلب با گردش در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه و برهم زدن تمرکز تیم ملی سعی در کم رنگ شدن این موفقیت ها داشتند، اما خوشبختانه ناکام ماندند.

ظاهراً بر اساس مفاد جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتار سیاسی در میادین ورزشی با افرادی که اخلاق حرفه ای و ورزشی در این خصوص رعایت نمی شود طبق مقررات عمل خواهد شد.

ما اعتقاد راسخ داریم که کمیسیون فوتبال ساحلی طبق نقشه راه کشورمان در مسیر رشد و توسعه پایدار فوتبال برای ادامه سربلندی در عرصه های بین المللی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و قاطعانه اعلام می کنیم که متعهد به پیروی از مسیری مطابق با منافع ملی کشورمان. ».

دیدگاهتان را بنویسید