بر سر موفقیت در هندبال آسیا اختلاف داریم/ تاکید فرناندز بر اینکه مقابل اسپانیا و لهستان خیلی خوب بودیم

ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798960

مدیر و آنالیزور تیم ملی هندبال از شرایط تیم ملی در اسپانیا می گوید

آنالیزور و لیدر تیم ملی هندبال ایران گفت: بازیکنان سوگند یاد کردند در آخرین لحظاتی که در زمین حضور دارند با جان و دل بازی کنند تا به موفقیت و نتایجی که نیاز داریم دست پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناصر سلیمی، آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال ایران درباره مسابقات اسپانیا گفت: در این مسابقات با دو تیم روبرو بودیم که افتخارات زیادی در مسابقات اروپایی، جهانی و حتی المپیک دارند. بر اساس تحلیلی که سرمربی این تیم ارائه کرد، بازیکنان مقابل اسپانیا و لهستان به خصوص مقابل لهستان بسیار خوب بازی کردند و از نظر روحی و روانی آمادگی خوبی داشتند.

وی افزود: تمرینات روحی و روانی بخشی از تمرینات تیم است و در این تورنمنت به خصوص در دیدار مقابل لهستان این تمرین نتیجه داد و بازیکنان بسیار خوب بازی کردند، هرچند موقعیت های زیادی را از دست دادند که اگر تجربه و قدرت ذهنی بیشتری داشتند قطعاً این فرصت ها را انجام می دادند. یک نتیجه دیگر باشد.”

سلیمی با بیان اینکه تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: روز یکشنبه به ایران بازمی گردیم و اردوی آماده سازی را در کنار اعزام خواهیم داشت و در این چند روز عازم عربستان خواهیم شد.

وی در پایان گفت: بازیکنان قسم خوردند که با جان و دل بازی کنند، طبق گفته سرمربی و کادرفنی تا آخرین لحظه در زمین حضور داشته باشند تا به موفقیت و نتایجی که برای قهرمانی آسیا نیاز داریم دست پیدا کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید