بر عملکرد کارکنان نیروهای مسلح نظارت می شود

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779128

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام اشرافیت 15 سال است که با تدبیر رهبری کار می کند و همه سران و فرماندهان هر سه ماه یک بار عملکرد خود را در این سامانه گزارش می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری صبح امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان و مسئولان موفق ترین سازمان ها، نیروها و بخش های نیروهای مسلح اظهار کرد:

وی گفت: در واقع همه مدیران و فرماندهان هر سه ماه یک بار در پاسخ به سوالاتی که در حوزه کاری خود مطرح می شود گزارش کار خود را ارائه می دهند و این پاسخ ها توسط ناظران و بازرسان ارزیابی می شود. هدف کلی این کار ارتقای ظرفیت است.«و آمادگی رزمی نیروهای مسلح.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در این راستا این آموزش ها و توانمندی ها سال به سال در حال افزایش است و با کار دقیق و ارزیابی میدانی، فرماندهان و فرماندهانی که بیشترین رشد را داشته اند و یا موفق به کسب شده اند. بسیاری از نقاط، آنها قدردانی می شود.

سرلشکر باقری افزود: این جشنواره سالی یک بار برگزار می شود و امسال دوازدهمین سال است و حدود 44 فرمانده و مدیر ارشد در سطوح مختلف انتخاب شده اند و این اقدام باعث می شود همه فرماندهان و مدیران برای رسیدن به این جایگاه تلاش کنند و این مسابقه منجر شود. به یک تلاش جهادی در میان نیروهای مسلح بود.

وی خاطرنشان کرد: سال ها پیش این مراسم با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد و فرماندهان و مسئولان ارشد کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند اما دو سال است که به دلیل بیماری عروق کرونر این مراسم برگزار می شود. در ستاد کل».

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید