بزرگترین باند مسلح قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور متلاشی شد/ 8 سوداگر مرگ دستگیر و 3 تن تریاک کشف شد.

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785002

سردار احمد طاهری گفت: بزرگترین باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در جنوب شرق کشور متلاشی شده و در این عملیات 8 سوداگر دستگیر و بیش از 3 تن تریاک کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون گفت: با تلاش نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر در استان “بزرگترین باند مسلح قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور” متلاشی شد. .

وی افزود: در این عملیات که با حمایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و عملیات اجرایی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان انجام شد، 8 نفر از اعضای این باند قاچاق تریاک در مناطق صعب العبور دستگیر شدند. کورین «بخش شهر زاهدان.

فرمانده انتظامی استان افزود: همچنین 8 دستگاه خودروی پژو و تویوتا توقیف شد که شامل 3 تن و 49 کیلوگرم و 950 گرم انواع مواد مخدر بود. تریاک، حشیش و شیشه به همراه چهار قبضه کلت کمری و مقداری مهمات کشف و ضبط شد.

طاهری گفت: روز گذشته در ادامه طرح برخورد با متجاوزان اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز و همچنین قاچاق کالاهای اساسی انسانی، ماموران انتظامی استان های شرق، راسک و میرجاوه ایرانیان مستقر شدند. پاسگاه ها و ورودی های این سه شهرستان به ترتیب تحت کنترل قرار گرفتند.» ۲۵ تن پنیر پودری، ۲۲ تن روغن نباتی مصرفی، ۱۵ تن داروهای گیاهی غیرمجاز و ۳ دستگاه کامیون نیز توسط متخلفان توقیف شد.

وی افزود: ارزش واقعی کالاهای مکشوفه 15 میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه 3 متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید