بزرگترین فروشگاه شیلنگ و تجهیزات پنوماتیک و هیدرولیک در کشور

ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798941

شیلنگ های هیدرولیک جزء ضروری عملکرد یک سیستم هیدرولیک هستند و برای نصب این سیستم ها باید در خرید آنها دقت زیادی داشته باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شلنگ فشار هیدرولیک بالا این یکی از مهمترین قسمت هایی است که وظیفه انتقال سیال و فشار را بر عهده دارد. شیلنگ های هیدرولیک جزء ضروری عملکرد یک سیستم هیدرولیک هستند و برای نصب این سیستم ها باید در خرید آنها دقت زیادی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیلنگ های هیدرولیک فشار قوی و یا ارائه نمونه هایی از با کیفیت ترین تجهیزات هیدرولیک، توصیه می کنیم با وب سایت عصر هیدرولیک تماس بگیرید.

شلنگ فشار هیدرولیک چیست؟

دلیل استفاده از اصطلاح شیلنگ فشار هیدرولیک بالا این است که این شیلنگ ها با فشار بسیار بالا کار می کنند و ویژگی هایی دارند که آنها را از سایر شیلنگ ها متمایز می کند. شیلنگ های هیدرولیک برای انتقال سیالات از یک نقطه به نقطه دیگر یا از یک قسمت به قسمت دیگر استفاده می شود. در واقع این شیلنگ ها از طریق عملکرد خود نیرو را به سیستم منتقل می کنند.

استفاده از شیلنگ های هیدرولیک مزایای زیادی نسبت به لوله ها دارد. این امر اتصال بین اجزا و اتصالات هیدرولیک را تسهیل می کند. زیرا این شیلنگ ها انعطاف پذیری بالایی دارند و همچنین دیرتر از لوله ها خراب می شوند.

اگر شیلنگ های هیدرولیک به هر دلیلی از کیفیت خوبی برخوردار نباشند، ممکن است بشکنند یا آسیب ببینند. این بر کل سیستم هیدرولیک تأثیر می گذارد و می تواند باعث آسیب جدی شود. بنابراین برای جلوگیری از هزینه ها و مشکلات اضافی، بهتر است شیلنگ های با کیفیت را بشناسید و آنها را تهیه کنید.

ویژگی های شلنگ با فشار هیدرولیک بالا

سر شلنگ فشار هیدرولیک بالا اغلب از اتصالات فلزی ساخته می شود که برای اتصال تجهیزات و اتصالات هیدرولیک مفید است. علاوه بر این، این شیلنگ ها با وجود انعطاف و دوام بالا، عمر محدودی دارند و ممکن است آسیب ببینند. بنابراین برای افزایش امید به زندگی آنها بهتر است انتخاب های دقیق و درستی داشته باشند.

شلنگ فشار هیدرولیک بالا تحت تأثیر فرآیندهای خاص استفاده می شود. اگر به درستی استفاده شود، این شیلنگ ها دوام بیشتری خواهند داشت و موثر باقی می مانند. مواردی که برای استفاده از آنها باید در نظر داشت عبارتند از:

  • شیلنگ را با مقدار کمتر از حداقل شعاع خمش مشخص شده خم کنید
  • بدون ساییدگی، پیچش، کشیدگی یا جمع شدن شیلنگ
  • شیلنگ را در معرض تغییرات ناگهانی فشار هیدرولیک قرار ندهید
  • استفاده از اتصالات هیدرولیک استاندارد و بهینه

چگونه شلنگ هیدرولیک مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب شلنگ هیدرولیک مناسب تا حد زیادی به نیاز شما بستگی دارد. اما در این مورد باید به برخی از عوامل تاثیرگذار توجه کرد که عبارتند از:

اندازه شلنگ: طول و به خصوص قطر شلنگ باید متناسب با نیاز شما باشد. اگر قطر شلنگ کمتر از مقدار لازم باشد، علاوه بر محدود کردن جریان سیال شلنگ، به راحتی بیش از حد گرم شده و آسیب می بیند.

فشار عملیاتی: ظرفیت فشار کاری شلنگ باید بیشتر از فشار سیستم باشد. در غیر این صورت دوام شیلنگ کاهش می یابد.

دمای سیستم هیدرولیک: هر شیلنگ بسته به جنسش می تواند دمای مشخصی را تحمل کند. لازم به ذکر است که شیلنگ دارای ظرفیت دمایی کافی است.

حجم مایع: برای انتخاب شیلنگ مناسب باید حجم مایع را محاسبه کنید و سپس شلنگی را انتخاب کنید که ظرفیت کل حجم را داشته باشد.

کاربرد شیلنگ: شیلنگ فشار هیدرولیک بالا برای کاربردهای مختلف با توجه به جنسیت مورد اشاره فروشنده طراحی شده است.

برای تهیه بهترین شیلنگ های پنوماتیک در انواع مختلف توصیه می کنیم به سایت عصر هیدرولیک مراجعه نمایید.

تجهیزات پنوماتیک

تجهیزات پنوماتیک

پنوماتیک به طور خلاصه به معنای استفاده از ذخیره سازی هوای فشرده و استفاده از فشار برای انتقال نیرو در صنایع مختلف است. در واقع پنوماتیک نیز مانند هیدرولیک از سیال برای انتقال فشار و نیرو استفاده می کند، اما در این حالت گاز وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. کارایی سیستم انتقال نیز به تجهیزات پنوماتیک مورد استفاده بستگی دارد. در واقع اگر تجهیزات مناسب را به صورت استاندارد نصب کنید، قطعا سیستم بهینه با کمترین هزینه و بیشترین استفاده را خواهید داشت.

انواع تجهیزات پنوماتیک

انواع مختلف تجهیزات پنوماتیک کاربردهای متفاوتی دارند و هر کدام در قسمتی از سیستم نصب می شوند. به عنوان مثال پمپی در ابتدای سیستم نصب می شود که وظیفه اصلی آن افزایش فشار هوا و در واقع تولید برق است. شیرهای کنترل فشار را در قسمت های مختلف سیستم تنظیم می کنند و در صورت نیاز جریان را در این قسمت ها خاموش یا روشن می کنند. سیلندرها همچنین وظیفه تبدیل انرژی فشار گاز به نیروی مکانیکی را بر عهده دارند و این کار را با پیستون انجام می دهند.

انواع تجهیزات پنوماتیک بسیار گسترده هستند اما نکته مهم در هنگام استفاده از آنها انتخاب تجهیزات مناسب است.

خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک

خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک

دو اصل کیفیت و سلامت در خرید تجهیزات پنوماتیک از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه تجهیزات سالم تر و بهتر باشد، انتظار می رود دوام بیشتری داشته باشد. علاوه بر این انتخاب تجهیزات مناسب باعث بهبود عملکرد این تجهیزات می شود. به همین دلیل است که ما نیاز به یک فروشگاه داریم تا تجهیزات لازم را تهیه کنیم که به ما در انتخاب قطعات مناسب و ارائه با کیفیت ترین کالاها کمک کند. خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک یکی از بهترین راه های تهیه این محصولات است. از آنجایی که هزینه بسیار کمی دارد، انتخاب را ساده می کند و لازم نیست جایی برای خرید بروید.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان انواع تجهیزات و خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک با سایت عصر هیدرولیک تماس بگیرید.

مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک

هیدرولیک معمولاً علم و فناوری خاصی است که تولید، انتقال و تبدیل نیروها را با استفاده از سیالات تحت فشار کنترل می کند. از این رو تجهیزات و اتصالات هیدرولیک در صنایع بزرگ و کوچک کاربرد فراوانی دارند و حتی در برخی ابزارهای متحرک نیز از این سیستم ها استفاده می شود. برای کسانی که می خواهند از این سیستم و اتصالات آن برای تولید و صنعت خود استفاده کنند، آگاهی از مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به طور مفصل به این لینک ها می پردازیم.

مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک

اتصالات هیدرولیک به چه معناست؟

اتصالات یا اتصالات هیدرولیک فشار قوی شامل تجهیزات و اجزای مورد استفاده برای اتصال لوله ها، شیلنگ ها و سایر قسمت های سیستم هیدرولیک می باشد. دلیل اهمیت اتصالات هیدرولیک در این سیستم ها اطمینان از ایمنی و استحکام آنهاست. بنابراین با اتصالات ایمن و قوی می توان کارایی کل سیستم را تا حد زیادی تضمین کرد. از آنجایی که این اتصالات در فشار بالا کار می کنند، باید بادوام، هماهنگ و ایمن باشند تا به راحتی قابل استفاده باشند.

اتصالات هیدرولیک نیز بسته به نیاز شرکت ها می تواند ثابت یا متحرک باشد. در صورت نیاز به تعویض مداوم قطعات یا تغییر محل نصب یا نحوه اتصال آنها باید از اتصالات متحرک استفاده کنیم.

مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک چیست؟

همانطور که گفته شد، اتصالات هیدرولیک می تواند متحرک یا ثابت باشد. در این مورد باید گفت که قطعات سیستم قطعا دارای قطعات ثابت هستند و حتی برای تعمیر آنها از دستگاه لحیم کاری یا جوش استفاده می شود. اما از آنجایی که بسیاری از این اتصالات نیاز به بررسی یا تعویض دارند، استفاده از اتصالات قابل تعویض اغلب ضروری است.

اتصالات هیدرولیک انواع و مدل های مختلفی دارد اما در سال های اخیر از یراق آلاتی استفاده می کنیم که به راحتی نصب می شوند و عملکرد خوبی دارند. اتصالات هیدرولیک در هفت رنگ ارائه می شود، یعنی. با پوشش زرد و سفید و در انواع مختلف موجود می باشد. رایج ترین آنها پرچ، انگلیسی و رومانیایی است. برای انتخاب نوع اتصال باید به ویژگی های سیستم هیدرولیک و نیاز خود توجه کنید.

از دیگر مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک باید به این نکته اشاره کرد که اکثر آنها به سر شیلنگ ها و لوله ها متصل می شوند که اکثر آنها از فولاد یا فولاد ضد زنگ هستند. به همین دلیل، قبل از استفاده باید اثربخشی آنها بررسی شود. همچنین هر چه تولید این تجهیزات تصفیه شده و دقیق تر باشد، محصول نهایی بهتر و بادوام تر خواهد بود.

هنگامی که از اهمیت استحکام و دوام اتصالات هیدرولیک صحبت می کنیم، منظور مقاومت آنها در برابر فشار، خوردگی، رطوبت و مواد شیمیایی است. همچنین باید اشاره کنیم که این قطعات به عملکرد بسیار حساس هستند و باید دقیقاً استانداردهای شما را رعایت کنند. برای ارائه بهترین اتصالات هیدرولیک با وب سایت عصر هیدرولیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید