بزرگواران را در یک روز جدید نادیده بگیرید

بزرگواران را در یک روز جدید نادیده بگیرید

چهره‌های طیف اصولگرا همواره بر این نکته تاکید داشته‌اند که غرب و کشورهای غربی دشمن واقعی ایران هستند. مبارزه با غرب یکی از محوری ترین دیدگاه های آنان در عرصه داخلی و بین المللی است. آنها تحت تأثیر این نظر تصمیمات مهم و مؤثری در مورد ایران گرفتند. از جمله اینکه علی لاریجانی رئیس سابق شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته دقیقاً به همین دلیل نتوانست وارد میدان شود، به دلیل حضور پسرش در آمریکا رسماً رد صلاحیت شد.
اصولگرایان همواره نسبت به این موضوع حساس بوده و نسبت به کسانی که در غرب زندگی و تحصیل کرده اند واکنش منفی نشان داده اند. اما حالا که پسر یک کارمند دولتی به آمریکای شمالی رفته است، تصمیم گرفتند به جای تاکید بر نظرات گذشته خود، مسیر جدیدی را در پیش بگیرند. محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حاشیه سازی انسیه هزالی، پسر معاون رئیس جمهور گفت: مسئولان ارشد دولت باید فکری به حال این وضعیت کنند. البته این مشکل در تمام دولت ها وجود داشته و مختص دولت آقای رایضی نیست.
به گزارش Sbitie 24، کوشکی در گفتگویی اظهار داشت: حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادر جداست. کارکنان می گویند که بچه های ما مستقل هستند و خودشان در مورد زندگی خود تصمیم می گیرند و ما در نهایت با آنها یک حساب جداگانه داریم. این پاسخ مقامات قانونی، صحیح و قابل قبول است.» در حالی که بسیاری مخالف این نظر هستند. فعالان مدنی و سیاسی می گویند چگونه ممکن است یک مقام عالی رتبه با نظرات خود درباره آینده ایران و روابط ایران با جهان تصمیم بگیرد و به ویژه به سمتی برود که روابط ایران با همه کشورهای غربی و به ویژه با آمریکای شمالی محدود شود. ، اما فرزندان آنها به راحتی این کشور را ترک می کنند.کشورها می شوند
کوشکی در گفت و گوی خود گفت: با این حال حضور فرزندان مسئولان در کشورهای دشمن مانند آمریکا و انگلیس می تواند به اهرم فشاری علیه جمهوری اسلامی تبدیل شود و ممکن است از این افراد علیه پدر و مادرشان استفاده شود. ناگفته نماند که حمایت مسئولان در این موارد نیز قابل قبول است، زیرا فرزندان آنها در سن قانونی هستند و حساب فرزندان از والدین آنها جدا است. پول مرتکب جنایت فجیعی شده است اما فعلاً مشخص نیست اگر مسئولان و فرزندانشان از اموال شخصی خود برای این سفرها استفاده کردند اشکالی ندارد و از نظر قانونی قابل تعقیب نیستند و آنجا وجود دارد. مشکلی نیست.امیدواریم مسئولان با پول بیت المال فرزندان خود را به خارج از کشور نفرستاده باشند.هیچ برخورد دوگانه ای در قبال این گونه موارد این و آن دولت وجود ندارد.حضور فرزندان مسئولان در کشورهای دشمن emi اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی است. این یک بحث امنیتی جدی است و ربطی به دولت روحانی ندارد.
اما واکنش‌های اخیر افکار عمومی نشان می‌دهد که چنین سخنانی نه تنها مردم را راضی نمی‌کند، بلکه باعث خشم عمومی نیز می‌شود، چرا که چالش‌های ایران با کشورهای آمریکای شمالی در سال‌های اخیر هزینه‌های زیادی را برای کشور به‌ویژه تحریم‌ها تحمیل کرده است. چالش ها و مسائل.

دیدگاهتان را بنویسید