بزرگ نمایی نتانیاهو علیه ایران در مراسم استقبال از بایدن


ساعت: 23:42
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1883030

نخست وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی در مراسم استقبال از رئیس جمهور آمریکا در تل آویو گفت: تحریم های اقتصادی علیه ایران کافی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی در مراسم استقبال از رئیس جمهور آمریکا در فلسطین اشغالی بار دیگر علیه ایران سخنرانی کرد.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، بنیامین نتانیاهو، رهبر مخالفان و نخست وزیر سابق رژیم اسرائیل، بعد از ظهر چهارشنبه به وقت تهران ضمن استقبال از بایدن گفت که تنها یک گزینه نظامی می تواند ایران را از پیگیری جاه طلبی های هسته ای خود باز دارد.

وی در جریان استقبال از جو بایدن با اغراق اعلام کرد که تحریم های سیاسی و اقتصادی علیه ایران کافی نیست و راهی جز تهدید نظامی مناسب برای توقف ایران وجود ندارد.

هواپیمای حامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در فرودگاه بن گوریون تل آویو به زمین نشست. نمایندگان رژیم صهیونیستی از جمله ایزاک هرتزوگ رئیس جمهور و یایر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دیدار رئیس جمهور آمریکا رفتند.

بسیاری از تحلیلگران و رسانه ها سفر بایدن به فلسطین اشغالی را نمایشی و تنها در راستای منافع صهیونیست ها توصیف کردند.

واصل ابویوسف، یکی دیگر از اعضای کمیته اجرایی ساف، نکات مثبت مهم سفر بایدن در پیشبرد آرمان فلسطین را رد کرد و خاطرنشان کرد که ایالات متحده حمایت خود از اسرائیل و اقداماتش علیه فلسطینی ها از جمله مصادره زمین و تخریب خانه را افزایش داده است. .داده شده.

وی همچنین در گفت و گو با شین هوا گفت: فلسطینی ها هیچ انتظار جدیدی از سفر بایدن به منطقه در راستای تحقق وعده های آمریکا ندارند، جز اینکه این سفر منجر به حمایت بیشتر از اسرائیل شود. (اطلاعات بیشتر)

جنبش مقاومت حماس امروز (چهارشنبه، 13 جولای) با انتشار بیانیه ای درباره سفر منطقه ای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد که سفر بایدن به فلسطین اشغالی و منطقه غرب آسیا را با نگرانی جدی دنبال می کند.

در بیانیه جنبش حماس که نسخه ای از آن در سایت شهاب منتشر شده، آمده است که این سفر که به وضوح بیانگر رویکرد مستمر دولت آمریکا در راستای تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن موازین قانونی و قانونی است. حق مشروع فلسطینی ها، مردم آزادی و استقلال، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید