بستر اجرای طرح کار داخلی باید تامین شود/ سیزدهمین کاروان خدمات کشوری دچار تحول شد


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819460

این موضوع در دیدار نماینده مجلس خبرگان رهبری با استاندار سمنان مطرح شد.

آیت الله شاهچراگی گفت: طرح اشتغال خانگی طرحی مهم و اساسی است و باید زمینه اجرا و اجرای کامل این طرح در سطح استان فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حضرت آیت الله شاهچراگی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اشاره به فضیلت و برکات فراوان ماه مبارک رمضان گفت: انشاالله در این ماه شریف خدمت کنید

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری، روحیه ولایتمداری و دینی مردم استان و همچنین کم توقعات و اتحاد مردم باستان را از امتیازات استان سمنان نسبت به سایر استان ها دانست.

وی طرح اشتغال خانگی را طرحی مهم و اساسی دانست و افزود: باید بستر اجرا و اجرای کامل این طرح در سطح استان فراهم شود.

وی در پایان از تلاش ها و آزار و اذیت های شبانه روزی کارکنان تقدیر کرد.


در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی هستیم

هاشمی استاندار سمنان ضمن تقدیر از آیت الله شاهچراگی اذعان داشت: آیت الله شاهچراگی یکی از سرمایه های نظام و نعمتی ارزشمند برای مردم استان سمنان است.

استاندار سمنان در ادامه اذعان داشت: خوشبختانه طی 6 ماه گذشته اتفاقات خوبی در استان سمنان افتاده و نامه های بیش از 32 هزار نفر در سفر رئیس جمهور به استان سمنان مورد توجه قرار گرفت و پاسخ داده شد.

هاشمی گفت: معتقدیم قبل از اینکه مردم به مسئولان مراجعه کنند، وظیفه مسئولان است که به سمت مردم بروند، بنابراین طرح کاروان در سال 1400 ارائه شد و تاکنون در دو شهر انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید