بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است

بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است

اگر اروپایی‌ها قصد دارند با نیروهای مسلح و نیروهای رسمی ما این گونه رفتار کنند، گزینه‌های دیگری از جمله محدود کردن تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه هرمز در قالب طرح فوری در مجلس را نیز روی میز خواهیم گذاشت.

نایب رئیس کمیسیون و شوراهای داخلی کشور در مجلس گفت: اگر اروپایی ها به سازمان مجاهدین خلق اجازه می دادند در جلسات علنی و خصوصی اتحادیه اروپا شرکت کند، این فرصت را به سازمان های مردم نهاد ایرانی می دادند تا از جنایات این سازمان گزارش دهند. گروه های تروریستی در آنجا دیگر اجازه ورود سازمان مجاهدین خلق خلق را به کنگره خود نخواهند داد.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت اقدامات ضد ایرانی پارلمان اروپا، اظهار کرد: این اقدام اروپایی، پوست خربزه ای است که سازمان منافقین زیر پای کشورهای اروپایی گذاشته است. اروپایی ها این قطعنامه را بدون بررسی احساسی پذیرفتند. اگر اروپایی ها به تهران بهشت ​​زهرا بروند شاهد جنایات سازمان مجاهدین خلق خواهند بود، بیش از 17 هزار نفر از مردم ما در اقدامات تروریستی این منافقین شکنجه شده اند. اگر اروپایی ها در این زمینه تحقیق می کردند هرگز گول این منافقین را نمی خوردند.

اتحادیه اروپا باید بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط سخت در کنار مردم است

وی در ادامه گفت: اتحادیه اروپا باید بداند که رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس دیوان عالی کشور و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و افراد بی شماری از سازمان مجاهدین خلق که از لابی های اتحادیه اروپا و کنگره آمریکا بازدید کردند. امروز. اگر چنین عملی می کردند کشته می شدند. اگر اروپایی ها همان طور که به سازمان مجاهدین خلق اجازه می دادند در جلسات عمومی و خصوصی اتحادیه اروپا شرکت کند، به سازمان های مردم نهاد ایران فرصت یک روزه می دادند تا جنایات گروه های تروریستی را در آنجا شرح دهند. به سازمان مجاهدین خلق اجازه ورود به کنگره آنها را نمی دهند.

این عضو کمیسیون امور داخلی شورای اسلامی تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز آنها را تروریست می نامند، تعداد زیادی شهید به بار آورده است که تعدادی از آنها شکنجه شده و توسط آنها به بدترین شکل، شهدا توسط سازمان مجاهدین خلق کشته شدند. کنگره اروپا باید بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمانی است که در سیل، زلزله و روزهای سخت با کمک های بشردوستانه به مردم کمک کرده است و اگر امروز ایران با افتخار اعلام می کند که فلج اطفال را ریشه کن کرده است، به برکت تلاش های سپاه پاسداران.

مجلس بر محدودیت تردد کشتی های تجاری اروپایی از طریق تنگه هرمز نظارت دارد

وی در ادامه با بیان اینکه چنین اقداماتی از سوی اروپا راهی جز ایجاد بدبینی در بین مردم ایران و سوق دادن آنها به سوی ناامیدی ندارد، خاطرنشان کرد: قطعا ما نیز ساکت نخواهیم ایستاد. امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس قرار گرفته است. اگر اروپایی‌ها قصد دارند با نیروهای مسلح و نیروهای رسمی ما این گونه رفتار کنند، گزینه‌های دیگری از جمله محدود کردن تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه هرمز در قالب طرح فوری در مجلس را نیز روی میز خواهیم گذاشت.

آصفری در پایان تاکید کرد: بهتر است اروپایی ها تا دیر نشده از این تصمیم عقب نشینی کنند و آب را برای خود گل آلود نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید