بسته ویژه حرکت اقتصادی استان زنجان برای سال آینده تعیین شده است

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793636

استاندار زنجان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در زمان تدوین لایحه بودجه سال 1401 رخ داد، نیازمند تعیین بسته (بسته) حرکت اقتصادی هستیم که تا پایان سال 1394 تا 3 ماه آینده تعریف و تدوین خواهد شد. امسال.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی امروز در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با موضوع تبیین لایحه بودجه 1401 در بعد ملی و استانی گفت: آیا.

وی با بیان اینکه تعریف بسته حرکت اقتصادی استان تا 3 ماه آینده تا پایان سال جاری انجام می شود، خاطرنشان کرد: تهیه این بسته بر عهده بنده است و معاونت اقتصادی و سایر دستگاه های ذیربط اقدامات مختلفی را انجام خواهند داد. اقدامات. نگرش

افشارچی با بیان اینکه باید بر اساس بسته حرکت اقتصادی استان اقدامات مختلفی انجام شود، گفت: یکی از این اقدامات، مذاکره و رایزنی در مرکز برای تغییر سرفصل های مختلف بودجه استان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مجمع نمایندگان استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بسته یا بسته حرکت اقتصادی استان در قالب بروشور تدوین می شود، گفت: در این بسته باید بیشتر به فصولی که بودجه استان زنجان برای آن در نظر گرفته شده است، پرداخته شود. سال آینده افزایش یابد و پیگیری های لازم را داشته باشد.»

وی گفت: ما انرژی بیشتری برای پیگیری صندوق توسعه ملی داریم.

افشارچی با بیان اینکه باید انرژی ویژه در مسکن سرمایه گذاری شود، خاطرنشان کرد: یکی از بخش های رشد اقتصادی استان در سال آینده حوزه مسکن خواهد بود.

استاندار زنجان گفت: در 3 ماه آینده تا پایان سال جاری به دنبال این هستیم که به طور هدفمند بفهمیم برای رسیدن به اهدافی که در سال آینده داریم چه اقداماتی باید انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید