بسیجیان استان فارس استعدادهای درخشانی دارند


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915066

سردار بوعلی گفت: استفاده بهینه از ظرفیت بسیجیان استان این است که بسیجیان استان فارس ثروتمند و دارای استعدادهای درخشان فراوانی هستند که می توانند در فضای مجازی ایده پردازی کنند و برنامه های خود را با توجه به شرایط روز جامعه به نمایش بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از مرحله استانی چهارمین رویداد تولیدی در معتوا در گفتگو با خبرنگار. شیراز وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: مرکز فضای مجازی فجر ارتش چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را با موفقیت برگزار کرد.

وی افزود: آنچه در این شرایط به آن نیاز داریم و عملاً در فضای مجازی مورد هجمه همه دنیا هستیم، فعالیتی است که باید در این حوزه و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت بسیجیان استان انجام شود. که بسیجیان استان فارس از آن استفاده می کنند بسیار ثروتمند و دارای استعدادهای بسیار درخشانی هستند که می توانند در زمینه فضای مجازی ایده پردازی کنند و با توجه به شرایط روز جامعه پروژه های خود را در سطح ملی و بین المللی به نمایش بگذارند که بسیار ضروری است.

سردار بوعلی با بیان اینکه وقتی انسان دارای ارزش ها، سواد رسانه ای و آگاهی باشد می تواند با اعتقاد و ایمان محکم تری در عرصه فضای مجازی ظاهر شود، تصریح کرد: بسیجیان دلسوز انقلاب و جوانان آماده اند تا برای انجام کار وقت بگذارند. چیزی شایسته آنهاست.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان گفت: در بازدیدی که از این مراسم داشتم متوجه شدم که اگرچه ایده ها بسیار متنوع است اما همگی هدف و توضیحی مشترک دارند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید