بسیجیان خون خود را برای امنیت ایران اسلامی اهدا می کنند


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913719

به مناسبت پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مصطفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 58، شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به مناسبت پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مصطفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 58، شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

ما باید خود را به سلاح‌های پولادین صبر و ایمان مسلح کنیم تا امواج طوفان‌ها و شورش‌ها را بشکنیم و از سیل اپیدمی‌ها جلوگیری کنیم. ملتی که پیرو اسلام ناب محمدی (ص) است و مخالف استکبار و پول پرستی و سنگسار و تقدیس است، همه مردمش بسیجی باشند.» (امام خمینی رضی الله عنه)، جلد 21. کتاب امام، صفحه 195)

بسیج یک تشکل انقلابی و مردمی است که ۴۳ سال پیش برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار به فرمان امام خمینی (ره) و مشارکت گسترده مردم تأسیس شد. با شروع جنگ تحمیلی صدام و حمایت همه جانبه برخی از دولت ها، بسیجیان به جبهه های نبرد رفتند و موفق شدند دشمن را از سرزمین ما بیرون کنند.

بسیج در لحظات و حوادث مهم پس از پایان جنگ تحمیلی در کنار ملت بزرگ ایران ایستاد و در ادامه راه پاسداری از ایران اسلامی گام برداشت. در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، بسیجیان جزو اولین افرادی هستند که به کمک آسیب دیدگان می شتابند. بسیجیان در ارائه خدمات عمومی از جمله واکسیناسیون عمومی و مبارزه با ویروس کرونا نیز پیشگام بودند.

دشمنان در 4 دهه گذشته بارها سعی در تخریب چهره بسیج داشته اند. الان هم که دیروز یاران صدام به میدان آمدند و به دنبال اغتشاش در ایران اسلامی هستند، با تاکتیک های عملیات روانی سعی در حمله به بسیج عزیز دارند، اما مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی به خوبی می دانند که بسیج هستند. جان خود را فدا می کند و خون خود را برای امنیت ایران اسلامی می دهد.

شورای نگهبان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای بسیجی را گرامی می دارد. بسیجیانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا آخرین اغتشاشات برای پایداری ایران اسلامی به شهادت رسیدند و آسمانی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید