بسیج برای پاسداری از ارزش ها/قوانین اسلامی ایجاد شد تا راه را برای ایستادگی مردم هموار کند


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913535

در خطبه های نماز جمعه این هفته استان چهارمحال و بختیاری ذکر شد.

امام جمعه شهرکرد گفت: بسیج متشکل از جمعی از افراد کارآمد و مؤمن است، بسیج لشکر مخلص خداوند است، برای پاسداری از عرش بشریت ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد گفت: شهدا هیچ گاه تحت تاثیر جو نبودند و هر مشکلی که از سوی دشمن به وجود می آمد آنها را از اهدافشان جدا نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه ارتش 20 میلیونی بسیج بسیار توانمند است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) انقلاب را آغاز کردند و بسیج را برای ادامه انقلاب تشکیل دادند.

نکونام ادامه داد: بسیج متشکل از جمعی از افراد کارآمد و مؤمن است، بسیج ارتش مخلص خداوند است، برای پاسداری از ارزش های انسانی ایجاد شده است.

وی اذعان داشت: بسیج به وجود آمد تا شورشیان را سر جای خود بنشاند.

نکونام با بیان اینکه ایجاد پایگاه های بسیج به معنای تقویت و اصلاح است، گفت: مسئولان باید کمک کنند تا پایگاه های بسیج تشکیل شود، تجهیزاتی به آنها بدهند تا جایی برای رشد داشته باشند، بیشتر این مراکز باید تقویت شوند تا نقش خود را ایفا کنند.

وی همچنین به روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی نیروی بزرگی است که دشمنان را نابود می کند و برای کشور افتخارآفرینی می کند.

نکونام به دیگر مناسبت های پیش رو اشاره و بیان کرد: میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار بر ماست، اطاعت از خداوند از ویژگی های این پیامبر معروف بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود شهید مدرس را الگویی ناب برای روحانیت معرفی کرد و گفت: شهید مدرس لباس پیامبری می پوشید و در خدمت مردم بود، عدالت خواه و طاغوت بود.

نکونام یادآور شد: ممکن است در هر مجموعه ای ایراداتی وجود داشته باشد و این امر زیبایی اسلام و معنویت را مخدوش کند اما نباید به همه آنها به یک چشم نگاه کرد و کل اجرا را زیر سوال برد.

وی بیان کرد: روز مجلس به معنای شجاع بودن معلم، تصویب قوانین برای حل مشکلات جامعه، قوانین برای حفظ جامعه هموار و زمینه سازی برای قیام مردم است.

نکونام در پایان به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات چهره های ننگینی شناسایی شدند، این اغتشاشات گرد هم می آیند و به یاری خداوند همه مشکلات مردم ما حل می شود، مطمئنا آینده روشنی در انتظار ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید