بسیج بیشترین کمک را به ما می کند

ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781591

نماینده جوانترین گروه شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج:

عطایی خاطرنشان کرد: همه مسئولین می توانند از گروه هایی مانند ما حمایت کنند و ما می توانیم برای آنها محصول داشته باشیم، اما بیشتر از همه بسیج به ما کمک کرده است و می توانند بیشتر به ما کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدامین عطایی به نمایندگی از گروه هنر و رسانه تصویر بهشت، جوانترین گروه شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم به قم فردا گفت: گروه ویدئو آرت و رسانه بهشت ​​12 عضو ثابت دارد اما در حال جذب نیرو است. همچنین میانگین سنی گروه تصویر و رسانه بهشت ​​بین 12 تا 14 سال است و همه دانشجو هستند و در هر قسمت از سال که باید طبق شرایط عضویت انجام شود.

عطایی گفت: گروه هنری و رسانه ای تصویر بهشت ​​نزدیک به سه سال است که تاسیس شده است. این اولین بار است که گروه ما با هم به رقابت می پردازند، اما پیش از آن اعضای گروه به صورت انفرادی و انفرادی در مسابقات و جشنواره ها شرکت می کردند.» و مقام هایی را نیز کسب کردند.
وی ادامه داد: اعضای گروه از جمله من به گروهی که داریم علاقه مند هستیم و قطعا موضوع انیمیشن را در کنار درس و مدرسه ادامه خواهیم داد و این گروه یکی از موفق ترین گروه ها در آینده به دلیل اعضای گروه و رهبری. «گروه بسیار مصمم است و تصمیم با اعضای گروه است.

نماینده گروه هنر و رسانه گفت: همه مسئولین می توانند از گروه هایی مانند ما حمایت کنند و ما می توانیم برای آنها محصول داشته باشیم، اما بیش از همه بسیج به ما کمک کرده است و می تواند بیشتر به ما کمک کند. باغ ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید