بسیج دریایی نماد اقتدار ملی در زمینه ارتقای امنیت دریایی است / سازمان ناوگان 615 بسیج دریایی توسط افراد اصلی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار علیرضا طنسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز با حضور در پایگاه امام علی (ع) چابهار ضمن ابلاغ سلام گرم و مهربان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله) از پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار بازدید کرد. علی) به پاسداران و اعضای پایگاه بسیج و خانواده های آنان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج و سالروز تاسیس آن که یادگار امام خمینی(ره) است خجسته و خجسته باد. (ره) و مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی، برای همه بسیجیان مخلص، جهادگر و انقلابی.» تبریک عرض می کنم و این تعریف بسیجیان توسط امام راحل (ره) است که فرمودند. : «من همیشه به پاکی و پاکی بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم آنها را با بسیجیانم محشور کند.» «بهترین مدال احترام و عزت بسیج است و بسیجی همیشه در راه استوار، توانا و زیرک می ماند. استان و همچنان به خدمت صادقانه و شرافتمندانه ادامه می دهند.

فرمانده سپاه با اشاره به ظرفیت بالای نیروی فکری و رزمی سپاه، اقدام به موقع و در حد بسیج در تمامی عرصه های خدماتی، مذهبی، علمی، آموزشی، فرهنگی، نظامی و اقدامات امدادی و امنیتی، تصریح کرد: : در هفته های اخیر مثل همیشه، میدان فتنه بسیج با ظلم و اقتدار در مقابل شورش عظیم جهانی شبیه جنگ احزاب و در نبردی نامتقارن در برابر اتحاد شیاطین و شروران جهان، به دفاع پرداخت. انقلاب و ملت با ایثار و نقشه شوم اغتشاشاتی که دشمنان و منافقین در آن زمان آنچه را که به آن خرسند بودند از بین بردند، لذا جا دارد از تمامی بسیجیان مخلص و جهادی تقدیر و تشکر نماییم. سرباز کوچک این نظام مقدس

سردار طنسیری با تاکید بر اینکه بسیجیان همیشه مقتدر بودند و جلوی حرکت دشمنان را گرفتند، گفت: امروز دشمن به شدت غافلگیر و سردرگم است چرا که همه سیاست های او شکست خورده و فرو ریخته است. جنگ سخت را شروع کرد و شکست خورد، جنگ نیمه سخت ایجاد کرد، کاری نکرد، با جنگ نرم حمله کرد و شکست خورد. ، تمام ظرفیت خود را به میدان آورد و باز هم شکست خورد، اما آسیب دیده و عصبانی است، چاره ای جز کناره گیری و شکست ندارد، باید فکر تقابل با جمهوری اسلامی ایران را در ذهنش پاک کند، چرا که باید تاوان بدهد. هزینه های زیادی که برای او قابل تحمل بود. به صرفه نیست بنابراین شکست دشمن حاصل ایستادگی ملت قهرمان و دوراندیش و اقتدار نظام اسلامی است که باید خداوند متعال را شاکر باشیم.

امیر دریادار علیرضا تنگسیری با اشاره به آمادگی کامل «شجاعان جان باخته جمهوری اسلامی» برای دفاع از عزت و ناموس ایران اسلامی، گفت: آنچه دشمن را نگران و عذاب می دهد وجود دو ویژگی بسیار مهم است که قابل آشتی نیست. با آن همه توطئه ها آن را تغییر می دهند. یکی وحدت و یکپارچگی ملی و دیگری پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی ایران که آنها را بسیار نگران و شکست خورد.

وی افزود: دشمنان با فشار حداکثری اقتصادی برای رسیدن به اهداف شوم خود علیه ما برنامه ریزی کرده بودند، اما دیدید که چگونه با راه اندازی قیام و کاشتن بذر ناامیدی در بین جامعه ما از طریق رسانه ها به حداکثر افت رسیدند و اخیرا تصور کردند. دروغگوها موفق هستند، توهمات ساختگی! همانطور که شهید سلیمانی فرمود: «ما امت امام حسینیم» از اول انقلاب اسلامی استقامت و جلو رفتیم و با همت ملت قهرمانمان با توکل به حق تعالی گام های پیشرفت را یکی پس از دیگری برداشتیم. خدا و اطاعت از مقام معظم رهبری ما از خامنه ای می گذریم و نیازی به قدرت بیگانگان نداریم زیرا خودمان به برکت انقلاب اسلامی قوی شده ایم و استقلال خود را حفظ می کنیم.

سردار تنسیری افزود: امروز روز بسیج است و باید از روز بسیج نیز درس بگیریم، بسیج نیروی دریایی ناوگان سپاه با تدبیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا زیر نظر سازمان رزم نیروی دریایی سپاه از اواخر سال 1396 تشکیل شده است. منبع خیرات و برکات مهم از جمله امدادرسانی، نجات و نجات مردم سیل زده استان های گلستان، خوزستان و شرق هرمزگان، تشکیل گروه های جهادی برای کمک به مردم زلزله زده هرمزگان، مبارزه با قاچاق کالا، دام، سوخت و مواد مخدر، دریا. امداد و نجات کشتی های آسیب دیده در دریا، مبارزه با ترال، جلوگیری از اخلال در محیط زیست دریایی توسط شناورهای سبک و سنگین، کمک به غرق شدگان و امدادگران، تضمین ثبات امنیت دریایی، حمایت و توسعه تولید و اشتغال دریایی، ارتقای امنیت سواحل و جزایر، ترویج و توسعه طرح‌های اقتصادی پایدار و پردرآمد، جلوگیری از بروز معضلات اجتماعی، ساماندهی و توسعه اسکله‌های صیادی، رفع معضل بیکاری با رونق و حمایت از اشتغال دریانوردان، ایجاد سوخت‌گیری سکوهای سوخت و برج‌های نوری در دنده. اسکله های سربی، ساخت و بهسازی جاده های کشور، سواحل و بندرهای کوچک، تعمیرات و غیره. این بازسازی شناورهای عمومی و موارد دیگر است.

سردار تنسیری افزود: بیش از 40 هزار نفر در قالب 615 اسکادران نیروی دریایی در سازمان بسیج دریانوردی نیروی دریایی سپاه در شمال و جنوب کشور سازماندهی شده و با توجه به علاقه و اشتیاق جوانان غیور ساکن بر تعداد ناوها افزوده می شود. در امتداد این سواحل

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بسیج نیروی دریایی یک پدیده نوظهور و نوظهور است، اظهار داشت: بسیج نیروی دریایی برای سازمان رزم نیروی دریایی سپاه در کل سواحل جنوبی و شمالی کشور توان و ظرفیت مضاعفی ایجاد کرده است که در تمرینات و صحنه های زیادی برای اجرای ماموریت آنها با آموزش های لازم که آموخته اند به سرعت ظاهر می شوند و به موقع عمل می کنند.

سردار تنسیری تصریح کرد: بسیج دریابانی در نیروی دریایی سپاه به عنوان ناوگان دوم تشکیل شده و دارای قدرت دفاعی و حفاظتی دریایی از مردم است که با فراهم آوردن بستر مشارکت مردمی برای تامین امنیت پایدار در حوزه دریایی و خدمات ارزنده شکل گرفته است. با تضمین امنیت آب های سرزمینی و فراسرزمینی، کمک های صادقانه و نجات دریایی.

دیدگاهتان را بنویسید