بسیج در خدمت مردم است


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913656

برنامه های متعددی از غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا گرفته تا اهدای خون و برپایی سفره های خدمات رسانی در هفته بسیج توسط خواهران بسیجی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مطهره خمر فرمانده ناحیه مقاومت کوثر خواهران هش در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: بسیج خواهران به مناسبت هفته بسیج فعالیت های بسیاری را با توجه به شعار هفته بسیج امسال که بسیج است انجام داده اند. در خدمت مردم برای خدمت به مردم.

خمر تصریح کرد: برگزاری مجلس امر به معروف و نهی از منکر برای تشویق و ترغیب دختران جوان به حجاب است و حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست و این گونه برداشت ها کاملا اشتباه و انحرافی است. حجاب یعنی جلوگیری از اختلاط و هیچ محدودیتی بین زن و مرد در جامعه وجود ندارد.

خمر تصریح کرد: با توجه به بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین که امری قطعی و فوری است، جلسات روشنگری پیرامون مسائل علمی و سیاسی با محوریت پایگاه های مقاومت در نقاط مختلف برگزار شد. شهر هش

فرمانده ناحیه مقاومت خواهران افزود: امروز دخالت دشمنان در حوادث خیابانی و اغتشاشات مورد تایید همگان است و با برگزاری جلسات آموزشی و ارتقای سطح آگاهی مردم می توان آنها را از بسیاری از مشکلات آگاه کرد.

مطهره خمر گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی برای مادران پرچمدار و سبک زندگی اسلامی برای مقابله با جنگ نرم، فضای مجازی، آسیب های ماهواره و… از دیگر برنامه های اجرا شده توسط خواهران بسیجی در این حوزه است.
مردم خمر معتقدند اساسی ترین آسیب در حوزه فضای مجازی ارتباط و استفاده بی رویه دانش آموزان و عدم آگاهی از تلفن همراه و شبکه های اجتماعی است که با ایجاد کارگاه های آموزشی می توان تا حد زیادی این آسیب را برطرف کرد.

خمر با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای ستاد سراسری قرآن بهترین پناهگاه در هفته بسیج از جمله برنامه ها است. توسط خواهرانی انجام شد که مورد استقبال قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه کوثر شطران اهمیت آگاهی بخشی در عرصه مجازی را مهم دانست و افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، تقویت کشور یکی از اهداف ماست و ابعاد نیرو عظیم است. امروزه قدرت سایبری حیاتی است. انسان و در هر کجای دنیا قدرت در این عرصه حیاتی است، باید با نگاه ویژه در این عرصه حضور و فعالیت داشته باشیم.

مطهره خمر از دیگر برنامه های انجام شده توسط خواهران، مسابقات قرعه کشی، میکات صالحین، اهدای خون، مسابقه کتابخوانی، مسابقه شطرنج، اهدای لوازم التحریر، غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا و … اشاره کرد. همه این برنامه ها در جهت خدمت رسانی به مردم ساخته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید