بسیج در همه عرصه ها برنامه دارد


ساعت: 21:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915167

علیپور گاف: بسیجیان امروز در موضوعات مختلف در عرصه فضای مجازی دیجیتال رسالت دارند، طرح و برنامه دارند و با انشاء الله نسخه های ارزشمند بسیاری را برای آینده جوانان ارائه خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگارشیراز وی گفت: در هفته بسیج شاهد برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال و تولید بسیج در استان فارس بودیم که به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رویداد از چند جهت می تواند مفید باشد، تصریح کرد: ابتدا امیدواریم بتوانیم روحیه شادابی را در نسل جوانی که شبانه روز در این رویداد با یکدیگر رقابت می کنند، ببینیم. این کار ارزشمندی است.

علیپور اضافه کرد: نکته دوم شناخت نبوغ افراد است و خوشحال خواهیم شد که شاهد این حرکت ها باشیم که با اشتیاق خاصی در بین جوانان دیده می شود و سومین و مهمترین نکته ای که در این رویداد حائز اهمیت است انتخاب محصولات است. ، که توسط خود تیم ها ساخته می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: با مشاهده این گونه فعالیت ها متوجه می شویم که روحیه جوانان ما بسیار بالاست و بر اساس اعتقادات خود هستند. و بیایید شاهد اندازه ملی و بین المللی محصولات با ارزش تر باشیم.

وی در ادامه گفت: نکته مهم این رویداد این پیام صریح است که بسیج در تمامی موضوعات در دستور کار است چرا که طول و عرض بسیج استان و کشور محدود به یک موضوع نیست.

علیپور افزود: امروز بسیجیان در عرصه فضای مجازی دیجیتال در موضوعات مختلف ماموریت دارند و انشاالله نسخه های ارزشمند بسیاری را برای آینده جوانان ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید