بسیج در کنار مردم و برای مردم خدمت می کند


ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913826

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بسیج در حوادث امسال در خدمت مردم و همراه با مردم بود و نگذاشت ابعاد حوادث رخ دهد، گسترش یابد و به زندگی مردم آسیب برساند.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حسین زارع کمالی امشب در همایش ده ها هزار نفری بسیجیان استان یزد که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، سالروز تاسیس بسیج را به فرمان امام خمینی (ره) تبریک گفت. و تصریح کرد: بسیج فقط برای پاسداری از مرزهای انقلاب اسلامی آفریده نشده است، بلکه برای گشودن راهی جدید به روی دنیا آفریده شده است.

وی ادامه داد: بسیج همه آموزه های خود را از امام حسین (ع) دارد و فرهنگ خداجویی و حفظ همه جانبه انسانیت و احکام الهی عزت و احترام است و با خطاب و اطاعت از ائمه انقلاب از اول تا کنون. تشكل بسيج تاكنون پابرجاست او كارنامه قابل دفاعي از تهديدات به جاي گذاشته است.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به اینکه بسیج امروز با بصیرت و آگاهی از نقشه های دشمن و با روحیه جهادی و انقلابی مخلصانه و آگاهانه آماده جانفشانی در راه حفظ ارزش ها و باورهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: : ان شاءالله بسیج با این روحیه در جنگ ترکیبی و شناختی کارنامه قابل قبولی داشته باشد، دشمن اثری از خود بر جای خواهد گذاشت.

زارع کمالی با قدردانی از فرماندهان بسیج در رده های مختلف گفت: بسیج در حوادث مختلف طبیعی و امنیتی امسال که در سطح استان اتفاق افتاد با غیرت فراوان و بدون هیچ تردیدی در خدمت مردم و در کنار مردم بود. حوادث رخ می دهد، گسترش می یابد و به زندگی مردم آسیب می رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید