بسیج دلسوزتر از سایر نهادها/کارگزاران است. کار تهیه کننده را از بین می برد

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791487

محسن یزدان پناه با تاکید بر اینکه بسیج نسبت به سایر اقشار بسیار بهتر عمل می کند و دلسوزتر است، گفت: تنها مشکل ما فروش محصول است و بسیاری از دامداری هایی که زیان می دهند به این دلیل است که دلالی شغل تخریبی است. سازنده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن یزدان پناه در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اینکه در زمینه دامپروری، طیور و کشاورزی فعالیت می کنم، گفت: موفق شده ایم مجموعه ای را در حوزه فعالیت خود راه اندازی کنیم و در تلاش هستیم مجموعه دیگری را نیز برای گسترش فعالیت خود راه اندازی کنیم که هنوز شروع نشده است.

این کارآفرین کرمانی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی استان در زمینه فعالیت ما بسیار لطف کردند و از مجموعه اقدامات ما بازدید کردند، گفت: اقدامات بسیج دلسوزانه است و کمک زیادی به ما کرده است.

وی گفت: در حوزه فعالیت خود برای بیش از 20 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده ایم و در کنار این مجموعه کار، فعالیت های دیگری نیز انجام خواهیم داد که در صورت اجرایی شدن این اقدام زمینه فعالیت ما را توسعه خواهیم داد. فعالیت از تولید تا مصرف که بتوانیم ایجاد کنیم.

یزدان پناه با بیان اینکه مشکل ما وجود دلال است، گفت: کارهای تولیدی زیادی با کمک آقایان انجام می شود اما متأسفانه در حین فروش ضرر می کند.

این کارآفرین کرمانی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج نسبت به سایر اقشار خیلی بهتر کار می کند و دلسوزتر است، گفت: با چند گروه دیگر هم کار کرده ام اما مجموعه بسیج واقعاً دلسوزتر از سایر اقشار است و پیگیر است. کارهایی هست که می توانم برای شما انجام دهم.

وی گفت: مشکلاتی که اکنون به عنوان تولیدکننده دارم، بازار فروش است که بیشتر در دست دلالان است. به همین دلیل مجبور شدم دو مجموعه ام را کنار بگذارم و مشکل دیگر مشکل توزیع است و اگر آن مشکل حل شود فکر می کنم خیلی از مشکلات حل می شود.

یزدان پناه بیان کرد: مشکل ما فقط فروش محصول است و اینکه بسیاری از دامداری هایی که زیان ده هستند به این دلیل است که دلال برای تخریب تولیدکننده تلاش می کند و اگر این مشکل حل شود مشکلات دیگر نیز حل می شود. ” خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید