بسیج سازندگی تسهیل کننده سخت ترین پروژه های عمرانی کشور است

وی افزود: کار بسیج باید با جدیت، دقت و سرعت انجام شود چرا که با نگاه جهادی می توان برخی از غیرممکن ها را ممکن کرد و اتفاقات 40 سال اخیر به ما نشان داد که با نگاه جهادی می توان از بحران ها عبور کرد.

بسیج غیرممکن ها را ممکن کرد

سردار عطانی تصریح کرد: بسیج سنزنگدی برای فتح قله های سخت و غیرممکن ایجاد شده و با همین خدمت کوچک می تواند مردم کشور را خوشحال و امیدوار کند.

فرمانده انتظامی استان صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بسیج سازندگی رقیب هیچ پیمانکاری نیست و مفتخریم که برای تسریع و تسهیل امور در کنار دستگاه ها هستیم.

وی اذعان داشت: برای فراهم کردن فضا در اختیار عزیزانی که مشغول به کار هستند، حضور داریم و در هر جایی که نیاز باشد برای ارائه تجربه به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم.


دشمن در حال ایجاد هرج و مرج است تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد

سردار آتانی گفت: دشمنی با ایران و انقلاب اسلامی در طول تاریخ کم نبوده و بیش از 43 سال است که دشمنان با انقلاب اسلامی دشمنی کرده اند.

وی یادآور شد: این روزها دشمنان از ترس موفقیت ایران اسلامی شروع به قیام کردند و می خواستند این جهش پیشرفت را از کشور ما بگیرند. آنها برنامه ریزی کردند که ما به آنها التماس کنیم و برای این منظور همه مزارع را به روی ما بستند

فرمانده صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: به حساب سران کسانی که برای کشور برنامه ریزی کردند رسیدیم.



وی گفت: بهبودی این کشور در دست ماست و اجازه نمی دهیم دشمن به این سرزمین طمع کند.

فرمانده ارتش استان در پایان یادآور شد: ما تنها ملتی در جهان هستیم که شاخ آمریکا را شکستیم و امروز آن کشور جرأت مقابله با ما را ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید