بسیج سازندگی قم برای مشمولان کمیته امداد مسکن می سازد


ساعت: 21:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890450

مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: پروژه های ساخت مسکن برای مشمولان کمیته امداد با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکنون به پیشرفت 70 درصدی رسیده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران اسدی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده، وی بیان کرد: بسیج سازندگی استان قم با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن در راستای اهداف دولت مبنی بر جهش تولید مسکن نسبت به ساخت مسکن برای مشمولان اقدام کرده است.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته، 21 بلوک در 7 بلوک ساخته می شود که هر بلوک سه طبقه و هر طبقه 70 متر است که شروع به کار کرده است.

مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: برای پروژه 21 واحدی تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم که منابع مالی آن توسط کمیته امداد، مددکاران، بنیاد مسکن، بسیج تامین می شود. ساخت و ساز.

وی با تاکید بر اینکه عموم مردم می توانند در پرداخت سهم مشتریان در قالب طرح آجر آسمان با کد دستوری *6655*9988 شرکت کنند، گفت: امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم این پروژه ها را با سرعت بیشتری به اتمام برسانیم و به مرحله اجرا برسیم. به مشتریان.

اسدی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در حوزه مسکن مستضعفان متقاضیان کمیته امداد را در اولویت قرار داده و قرار است در کل 120 هزار واحد مسکونی برای مستضعفان در کشور ساخته شود که روزانه 40 هزار واحد آن به صورت روزانه است. ردیف در مرحله اول

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید