بسیج سپر فاجعه ملت ایران است/ تعرض دشمن به امنیت کشور با پاسخ قاطع ما همراه خواهد بود.


ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913473

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بسیج سپری در برابر همه حوادث وحشتناک و خطرناک برای ملت ایران و توقف سیاست های دشمنان بوده و هست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز (پنجشنبه 12 آذرماه) در اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری بسیج مالک اشتر اظهار داشت: بسیج سپری در برابر همه حوادث وحشتناک و خطرناک برای مردم بوده و هست. ملت ایران و توقف بر سیاست دشمنان.

سردار سلامی تصریح کرد: هفته های آخر همیشه هفته بسیج بود. ایام بسیج است. زیرا یک شورش عظیم جهانی در جهان در حال شکل گیری است، شبیه جنگ احزاب و یک آرایش عظیم سیاسی. ائتلافی از تمام شیاطین و شروران جهان. همه روی صحنه رفته اند. از شر، شیاطین، مستکبران، بدخواهان، بازندگان سابق، حتی از نظر سیاسی در حال مرگ. همه نیروهای شکست خورده به صحنه آمده اند و بسیج در مقابل این اشرار ایستاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بسیج همیشه جلوی حرکت دشمنان را گرفته است، تصریح کرد: دشمن به شدت آسیب دیده و عصبانی است زیرا همه سیاست های او متوقف، شکست خورده و فرو ریخته است. تحریم ها نسخه ای از کاپیتولاسیون بود، اما ملت ایران به جای تسلیم شدن در برابر فشارهای جهانی به رهبری آمریکا و متحدانش، فرصت مغتنمی برای قطع وابستگی خود به دنیا ایجاد کرد.

وی گفت: امروز سعودی ها از انصارالله آتش بس می خواهند. نخست وزیران بریتانیا امروز ادامه چرچیل هستند و هیچ چیز تغییر نکرده است. خلق و خوی اشرافیت و تهاجم بریتانیا همچنان ادامه دارد، هرچند این روباه پیر و بی دندان است. اسرائیل زایش تصنعی رژیم های خودشیفتگی سیاسی است که مانند خنجر به کشور جهان اسلام رانده شدند و رژیم سعودی دست شانس و توسعه یافته توسط مکتب غرب است.

سلامی افزود: من به آمریکا، اسرائیل، آلمان، فرانسه، عربستان سعودی و دیگر گروه‌های کوچک متحد می‌گویم که اگر پشه‌ای چیزی از دست شما بگیرد، از نظر مردم ایران، شما کسانی هستید که نمی‌توانید پس بگیرید. نی پشه رو نمی تونی بگیری اونوقت می خوای ایران رو از مردم ایران بگیری؟

وی ادامه داد: پرچمدار ارتش مکرون را دیدید. اینگونه می خواهند ایران را فتح کنند.

فرمانده سپاه تاکید کرد: هرکس در امنیت ما دخالت کند غرق می شود و این فخر فروشی نیست. من به دشمنان هشدار می دهم، منافع شما گسترده است، پس به خود رحم کنید. شما به آرامش نیاز دارید، پس خود را در معرض اضطراب قرار ندهید. ما برای برقراری امنیت و حفظ ناموس ملت و برافراشته نگه داشتن پرچم، در استقلال خود جدی هستیم.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه حق و باطل در اغتشاش اخیر مشخص و مشخص است و غبارآلود نیست، گفت: اغتشاش اخیر مانند جنگ حزبی بود که از قبل شکل گرفته بود و شرکت کنندگان در اغتشاش اخیر با یکدیگر ملاقات کردند.

وی گفت: عزت ملت ایران برای دشمن قابل تحمل نیست. ما در برابر دشمنان خود خطرناک هستیم و دشمن را کاملاً شکست خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید