بسیج سپر قدرتمند و خدشه ناپذیر ایران است


ساعت: 17:37
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913831

آیت الله جزایری گفت: سیادت تفکر بسیجی و برکات حضور بسیجی در مناطق صعب العبور خطر را از این سرزمین مقدس دور نگه داشته و نقش پیشاهنگ جهاد صالحین را برای خدمت به مردم و محرومیت زدایی ایفا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رهبر حوزه های علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب، با اشاره به 14 آذرماه سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام راحل، اظهار داشت: قدرت مقاومت بسیج، این شجره طیبه، دستاورد بی بدیل انقلاب اسلامی، می تواند منشأ تحول اساسی در انقلاب باشد، ایشان می دانستند چرا که با صدور این فرمان، حضور مردم و مشارکت آنان در سرنوشت اجتماعی جامعه خود فراهم شد. تاسیس شد.

وی افزود: این حضور گسترده جایی در انقلاب های جهانی ندارد و با مردم و انقلابیونی که در قبال سرنوشت خود احساس مسئولیت می کنند قابل مقابله است.

آیت الله جزایری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «هرکس به ارزش‌های اسلام پایبند باشد و به زحمات و تلاش‌ها و خدمات بسیج احترام بگذارد، بسیجی محسوب می‌شود، خواه بسیجی باشد». سازماندهی یا نه.» وی گفت: مردم ایران با همان تفکر بسیجی با حضور خود در صحنه همواره غبار ناآرامی را کنار زده اند.

رئیس حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج، آینده نظام را تضمین کرد، ادامه داد: سیادت تفکر بسیج و برکات حضور بسیج در عرصه های سختی که کشور با آن مواجه است، قادر است. ملت ایران را از موانع و بحران های ایجاد شده توسط اردوگاه دشمنان قسم خورده انقلاب و عبور از نظام اسلامی نجات دهید.

وی بسیج را سپر مقتدر و خدشه ناپذیر ایران و ایرانی در برابر تصورات شوم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی می داند و بیان می کند: بسیجیان با حضور حماسی و جانفشانی های خالصانه خود موفق به رفع تهدید شده اند. خطر از این سرزمین مقدس بوده و به نمایندگی از رهبر جهاد مؤمنان برای خدمت به مردم و رفع محرومیت و عقب ماندگی از صحنه زندگی آنان قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید