بسیج شجره طیبه الهی و سرمایه دائمی و گرانبهای میهن اسلامی است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913690

وزیر بهداشت با صدور اطلاعیه ای به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه خداوند و سرمایه دائمی و گرانبهای میهن اسلامی است. بسیج مظهر عزت و سربلندی ملی و مظهر پاکی، اخلاص، بصیرت و تلاش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پیام هفته بسیج بهرام عین اللهی آمده است: هفته بسیج برای ملت بزرگ و خداجوی ایران به ویژه بسیجیان دوراندیش و گشاده اندیش و رشد نو و امیدوار بسیجی که همچون نسل پیش از خود به فرزندان عزیز امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک عرض می نمایم، بسیج در چهار دهه اخیر به عنوان یکی از مهمترین نیروهای درون زا کشور در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی، نقش های راهبردی و تعیین کننده ای ایفا کرد و توانست در کنار سایر نیروهای انقلاب، پیشرفت و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی را تثبیت کند.

بسیج شجره طیبه الهی و سرمایه دائمی و گرانبهای میهن اسلامی است. بسیج مظهر عزت و سربلندی ملی و مظهر پاکی، اخلاص، بصیرت و تلاش است. در پاسداری از کیان کشور و استقلال و عزت آن، در هدایت فعالیت های علمی و فناوری های نوظهور، در رویکردهای دینی و ارزشی و در ایجاد فضای معنوی، نام بسیج همه جا می درخشد و حضور بسیج نمایان است. ایران اسلامی مدیون پاکی و ایثار جوانان بسیجی است، این درسی است که اهل مکتب عاشورا و پیروان راه حقیقت سامان کربلا گرفتند.

بسیجیان صالح با همت قوی و اراده قوی خود در پرتو درایت و تفکر درست و با توکل و توکل به خداوند متعال توانستند در تمامی امور عمومی کشور و ملت مؤثر بوده و راهگشا باشند. اینک در هفته ای که به نام بسیج بلند مبارک است، ایمان، اراده و احساس مسئولیت را که مبنای اصلی توانمندی ها و شکوفایی قدرت این مردم است قدردانی می کنیم و با سپاس و قدردانی دائمی خداوند عزم را جزم می کنیم. مراقبت، این ثروت عظیم و ذخیره خدادادی ملت. ایران را افزایش دهیم. به روح پرفتوح حضرت امام راحل و ارواح مطهر شهدای بسیجی مصطفحین درود می فرستیم و برای بسیجی فداکار و مخلص با علو درجات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه آن حضرت آرزوی توفیق، عزت و سربلندی روز افزون داریم. رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله اعظمی خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستاریم.

دیدگاهتان را بنویسید