بسیج میدانی منطقه سختی است

ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 14/04/09
کد خبر: 1787232

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه بسیج عرصه سختی است، گفت: بده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه های اسوه استان زنجان گفت:

وی با بیان اینکه بسیج باید در درون سازمانی عمق بیشتری داشته باشد و ثمره پایگاه های بسیج باید پایگاه های اسوه باشد، افزود: چنین برنامه هایی باید در مرکز شهر برگزار شود تا مردم به دیدن چنین موفقیت هایی از سوی بسیج تشویق شوند. “

این مسئول بر ضرورت تقویت پایگاه های بسیج در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: اسوه یعنی معرفی الگو و ارائه بهترین ها در جامعه که خداوند متعال در آیه 21 سوره احزاب به پیامبر گرامی اسلام با عنوان اسوه معرفی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: خداوند متعال قدردان اعمال مردم است زیرا پیامبر گرامی اسلام الگو هستند زیرا اگر در جامعه الگو نباشد همه گیج خواهند شد

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در عرصه های تربیتی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی الگوی جامعه است که باید از آن استفاده کرد.

وی شهید حاجی، شهید قاسم سلیمانی و شهدای نظام اسلامی را الگوی جامعه امروز عنوان کرد و گفت: شهدا الگوی جامعه هستند تا راه خود را گم نکنیم و برای خود برنامه و الگو داشته باشیم. روش زندگی. “

این مسئول گفت: بسیج باید در حرکت جامعه تاثیرگذار باشد و مسیر نادرست را اصلاح کند که تاکنون برنامه های بی شماری برای آن اجرا شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر لزوم ایجاد الگوهای جدید و ارائه آن به جامعه تاکید کرد و گفت: جامعه نباید از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرد زیرا دوری از این فرهنگ ما را از دست می دهد.

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: بسیج باید از بستر موجود که در جامعه نقش آفرینی می کند، تولید کننده فکر و اندیشه است، در عرصه اخلاق، سیاست گذاری و دانشگاه برای ایفای نقش، میدانی و جهادی استفاده کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر رویه های بسیج تاکید دارند، افزود: جنبش بسیج هیچ گاه ساکن نبوده و می تواند خود را با زمان و مکان خود منطبق کند و شهدا را به عنوان شهید حاجی و علی لندی به جامعه معرفی کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج میدانی عرصه سختی است، افزود: امروز مبارزه میدانی نرم است و دشمن از صنایع دستی و عروسک های وارداتی برای حمله به نظام اسلامی استفاده می کند.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عشق، ایثار، ایثار، بقای دین و مکتب تشیع حاصل بسیج و این قشر ایثارگر است. در صحنه های مختلف می درخشد.”

حجت الاسلام بیگدلی بر لزوم جدی گرفتن موضوع خانواده، تولد و استحکام خانواده توسط بسیجیان تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه گام های بلندی برداشته شود هرچند کارهای خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن خانواده ها را برای رسیدن به اهداف خود به حاشیه سوق می دهد، گفت: فعالیت های شبانه روزی برای تقویت بنیان خانواده ضروری است.

این مسئول با اشاره به موفقیت های بزرگ نیروهای مقاومت در جبهه های مختلف افزود: امیدواریم مردم یمن به زودی از مشکلات پیش آمده رهایی یابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید