بسیج میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915087

نادر میری با اشاره به اینکه بسیج مظهر خدمت فداکارانه، انسجام و وحدت مقدس در بین آحاد ملت است، گفت: این نهاد مقدس میدانی برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر میری رئیس گروه جهادی یاوران سلامت دانشگاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه بسیج یک واقعیت افسانه وار است اظهار داشت: ورود بسیج به عرصه فرهنگ و تبلیغ، عرصه بهداشت و درمان است. و دستگیری از نیازمندان این منطقه به ویژه در ایام کرونا یا راه اندازی بیمارستان های صحرایی، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و کمک های آموزشی از قبیل لوازم التحریر، پوشاک و کفش برای دانش آموزان بی بضاعت، حضور در بحران ها و حوادثی مانند سیل و زلزله همراه با استقرار امنیت پایدار مرهمی بر دردهای محرومان و عامل ایجاد آسایش و آرامش برای مردم ملت از هر قوم و نژاد است.



وی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون تلاش سبزپوشان نظام و خون شهدا هستیم که دست از تعلقات دنیوی برداشته و نگذاشتند دشمنان به خاک این کشور دست بزنند. وی افزود: ما از سیره و روش بزرگان به ویژه شهدا بهره مندیم، مانند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، راه انقلاب اسلامی را ادامه دهیم تا این انقلاب به دست افراد نالایق نیفتد.

اعمال منویات مقام معظم رهبری سر خطاب است

این پزشک جهادگر خاطرنشان کرد: بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بکارگیری پاک ترین و اصیل ترین افراد و حضور در صحنه های مختلف از دفاع مقدس تا صحنه های توسعه کشور اسلامی و مقابله با فرهنگ و فرهنگ نقش بسزایی دارد. هجمه عقیدتی دشمنان و مسئول نظام اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته وی؛ رشد عشق و اخلاق، جهاد تبیین، حفظ ارزش های انقلاب، حرکت در گام دوم انقلاب و آمادگی دفاعی در پدافند غیرعامل، جهاد سازندگی و امید به زندگی، خدمت به مردم. و رفع مشکلات معیشتی و توجه به جوانان و انجام کارهای زیربنایی با وحدت علمی و اقدام می تواند موانع پیش رو را برطرف کند.

بسیج مظهر خدمت فداکارانه و وحدت مقدس میان آحاد ملت است

فرمانده پایگاه بسیج با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش امروز سیستان و بلوچستان مرهون ایثار و از خودگذشتگی مردم بسیجی است که مظهر واقعی کلمه ایثار هستند، تصریح کرد: این مردم از مکتب عاشورا الهام گرفته اند. حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) عزت و آزادی را به ارمغان آوردند و عزت انسان را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه بسیج مظهر خدمت ایثارگرانه و انسجام مقدس و وحدت بین آحاد ملت است، گفت: بسیج میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مشکلات و موانع با روحیه بسیج حل می شود

مدیر گروه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی زاهدان یاوران سلامت و حراست با بیان اینکه بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور دارند و مایه مباهات کشور هستند و نقش بسیار مهم و اساسی در پیشبرد دارند، گفت: اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد: با روحیه و تفکر انقلابی اگر بسیجی داشته باشیم می توانیم با روحیه جهادی از موانع، چالش ها و بحران ها عبور کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ارائه خدمات رایگان در قالب نگهداری پیشخوان خدمت اشاره کرد و گفت: ایجاد نمایشگاه بسیج نیروی مقاومت، پیشخوان جهاد خدمت یک وعده سلامت برای سالمندان معتقد به امید حیات، دفتر پاسخگویی و نیاز به بسیج ستاد نظارت از پایگاه های ناحیه صاحب برپایی نمایشگاه در ناحیه صاحب زمان و برپایی 5 درمانگاه خیریه برای پیکر پاک حسینی رضوی مهدوی به یادمان شهدای کشور و صندوق بهزیستی بیماران، مسابقات ورزشی و کوه نوردی، مسابقه علمی خاطره نویسی در دوران کرونا و نقش بسیج در مهار این ویروس از جمله اقدامات مهم گروه جهادی ولایت یاوران است. سلامت و امنیت.

داری میری برگزاری دوره های آموزشی برای زندانیان و بزرگداشت گلریزان، شرکت در رزمایش بزرگ فاطمی 2 با برپایی نمایشگاه و برپایی میز ویزیت رایگان، ایستگاه پیشواز مدافع سلامت در حسینه عاشقان ثارالله و مسابقه مکرر «بسیج خدمتگزار است». ملت ایران» با 5 سوال بسیج، آمادگی دفاعی، پدافند غیرعامل، تبیین جهاد و سایر خدمات جهادی را از دیگر خدمات ارائه شده برشمرد.

وی به توزیع اقلام مورد نیاز مردم در قالب رزمایش های امدادی مذهبی اشاره کرد و افزود: اهدای بیش از 200 بسته معیشتی و بهداشتی با استقرار میز خدمت جهادی در حاشیه شهر زاهدان در منطقه کریم آباد، دی آباد و شیرآباد. ، خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی و روانشناسی برای عموم مردم، پخت و توزیع حلیم و غذای گرم بین فقرا و حاشیه نشینان از دیگر خدمات ارائه شده توسط این گروه جهادی است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید