بسیج نماد اقتدار و افتخار ایران اسلامی و مظهر خدمت صادقانه است/ رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا صلح را از منطقه گرفت.


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913541

آیت الله دری نجف آبادی گفت: بسیج نماد اقتدار و افتخار ایران اسلامی و مظهر خدمت صادقانه در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، به فرا رسیدن ایام فاطمیه اشاره کرد. بیان کرد: سوره کوثر کتاب همه مسلمانان است، زندگی است و نشان دهنده سرزندگی یک جریان خوب است و توجه به این سوره قطعاً مانند نور درخشان در آشفتگی ها و حوادث ناگوار است.

وی با بیان اینکه تقوا پایه های جامعه را مستحکم می کند، گفت: تقوا جامعه را به سوی پیشرفت می کشاند و ایمان، امنیت و رفاه در سایه تقوا برقرار می شود و بنابراین کل سلوک یک جامعه باید بر اساس ایمان به خدا و تقوا باشد. بودن

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ملت ایران با مدیریت و عقلانیت و با تکیه بر بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری از حوادث اخیر سربلند بیرون آمد و نشان داد که تحت تأثیر دروغ و ترفندهای دشمنان در فضای مجازی نیست.

وی تاکید کرد: ملت ایران با حماسه های مختلف ضربه سختی به دشمنان وارد کرده است و امروز همه باید متوجه جنگ شناختی دشمن باشند و در سرزمین دشمن بازی نکنند و با گرگ های جنایتکار همراه نشوند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: ملت ایران بر بیعت خود با شهدا و آرمان های امام خمینی (ره) استوار است و با توکل به خدا و ولایتمداری در امتحانات آینده سربلند ظاهر خواهد شد.

وی با اشاره به سوء نیت کشورهای غربی به برجام گفت: طرف های برجام به تعهدات خود در برجام پایبند نبودند و تحت تأثیر دروغ های رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی قرار گرفتند و اسرائیل در پشت صحنه همه است. وعده های بد در برجام

آیت الله دری نجف آبادی تلاش جهادی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی را یک ضرورت مهم خواند و افزود: بسیجی و روحیه جهادی رمز موفقیت ملت در مشکلات است و رفتار بسیجی و تفکر بسیجی باید در اقصی نقاط کشور نهادینه شود. .

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا صلح را از منطقه گرفته است، گفت: آمریکایی ها بیش از 70 سال است که در منطقه برای غارت منابع و چپاول و اخراج جبهه استکبار و حامیان صهیونیست آنها توطئه کرده اند. از منطقه مطالبه حقوق مسلمانان است.

امام جمعه اراک با اشاره به پنجم آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مصطفین گفت: هفته بسیج یادآور تلاش نیروهای مخلص و فداکار بسیجی است و بسیج امروز اثرگذار و مقتدر است و فرهنگ بسیج با حکومت داری و زیرکی و با فرهنگ بسیجی، دشمنان اهداف پلید دارند، با ملت مخالفت نمی کنند و بسیج رمز موفقیت ملت ایران است.

وی تاکید کرد: بسیج نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و مظهر خدمت صادقانه در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان می کند که امام خمینی (ره) با تدبیر و درایت خود دستور تشکیل بسیج را دادند و فرمودند: امام خمینی (رحمت الله علیه) با تشکیل بسیج، پیشرفت کشور و نهضت. به سمت قله های مرتفع توسط مردم و فرهنگ پایه گذاری شده است. بسیجی یعنی کار، تلاش، حضور در همه صحنه ها و همت، پس امروز هرکس برای پیشرفت کشور تلاش کند، بسیجی است.

وی مصرف گرایی و اسراف را بزرگ ترین معضل جامعه دانست و افزود: باید در همه نقاط کشور صرفه جویی کنیم و این نیازمند گفت وگو است.

امام جمعه اراک ادامه داد: مشکلات در سایه وحدت و هم افزایی حل می شود و نباید به بهانه مشکلات اصل نظام اسلامی را زیر سوال برد و باید هوشیار توطئه های دشمنان بود.

وی با تاکید بر اینکه امنیت تضمین کننده استقلال، آزادی و حیات جامعه است، گفت: نباید به نفاق کوردل و تجزیه طلبان بخندیم و بازی در میدان دشمن خیانت به آرمان های شهداست و همه باید حساس باشند. به نوجوانان و 80 سالگی باید آنها را داشته باشیم و در تربیت صحیح آنها تلاش کنیم و البته نقش خانواده ها، معلمان و اساتید در این مسیر بسیار مهم است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هفتم آذرماه و روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت رشادت ها و جانفشانی های سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بلامنازع در آب های دریا است. منطقه خلیج فارس.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حضور مقتدرانه خود در آب های منطقه، اقدامات مناسبی را برای طراحی و ساخت تجهیزات نظامی لازم انجام داده است.

امام جمعه اراک با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) گفت: سیره حضرت زینب(س) درس آزادگی، شجاعت، پاسداری از ولایت و امامت، ایثار در راه حق و حقیقت است. و صبر و استقامت و این بانوی بزرگ اسلام افتخار زن و مرد است و الگوی کامل زنان است.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی والنگار نیازمند حکمرانی جهادی است، گفت: دشمنان انقلاب در بستر فضای مجازی علیه ملت ایران و ارزش های اسلامی توطئه می کنند و از این رو امروز علما، ائمه جمعه، مسئولان و همه ملت. در برابر شیطان خبیث فضا مورد نیاز است.افراد مجازی و شرور که برای این فضا غذا تهیه می کنند باید مراقب باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید