بسیج نماد تبدیل تهدیدها به فرصت است

ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785520

امام جمعه کوم با بیان اینکه بسیج نماد تبدیل تهدیدها به فرصت است، گفت: بسیج در دهه های اخیر همواره پشتیبان مقام معظم رهبری و انقلاب بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا ، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته کوم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای آینده هفته بسیج را پیش رو داریم، بسیجی که تشکیل شد. به دستور رهبر معظم انقلاب و منشأ اقدامات بسیار خوبی در کشور شد.

وی ادامه داد: بازی یک نهاد مردمی و انقلابی است که از بدو تاسیس خدمات ارزنده ای به کشور و انقلاب ارائه کرده است.

سعیدی تاکید کرد: این نهاد مردمی با اتکال به خداوند متعال جبهه کفر و استکبار را نابود می کند و زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.

وی با بیان اینکه قرآن به بحث یاری و نصرت پیامبر اکرم (ص) توسط مؤمنان نیز اشاره می کند، می گوید: «بعد از انقلاب، مؤمنان به یاری امام امت و انقلاب شتافتند و به یاری امام امت و انقلاب شتافتند. کشور و اسلام».

امام جمعه کوم با بیان اینکه بسیج نماد تبدیل تهدیدها به فرصت است، تصریح کرد: بسیج در دهه های اخیر همواره پشتیبان مقام معظم رهبری و انقلاب بوده است.

وی با اشاره به دزدی دریایی اخیر آمریکا در خلیج فارس گفت: در جریان دزدی دریایی اخیر آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان، این فرصت تهدیدآمیز را دیدیم و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند در حق ملت بزرگ بکنند. ایران.”

سعیدی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخبگان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به کسانی که نخبگان را تشویق به مهاجرت از کشور می کنند تذکر دادند چرا که نخبگان سرمایه کشور هستند و باید بمانند و در کشور خدمت کنید.» مانند گذشته دانشمندان و فرهیختگان به ایران می آیند و فارسی می آموزند.

وی برگزاری یادواره های شهدا را مهم دانست و گفت: شب گذشته یادواره های شهید زین الدین و 6090 شهید استان کوم برگزار شد. برگزاری یادواره های شهدا باید به احیا و پاسداشت جامعه در راه شهدا منجر شود و در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید