بسیج همچنان پشت دستاوردهای انقلاب ایستاده است/ لزوم بازگرداندن جوانان متوهم به بدنه جامعه


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913531

جانشین فرماندهی معظم کل قوا حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

علی محمد اکبری گفت: به همه دشمنان هشدار می دهیم و به مردم قول می دهیم که پشت سر دستاوردهای انقلاب ایستاده ایم، فضای مجازی و دنیای واقعی وحدت بین مردم ایران اسلامی را نشان نمی دهد، اما آماده نظم نوین باشید. با نفرت از ایران و این قدرت. اسلام در همه جای دنیا ظهور کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکورد اظهار داشت: حوزه های مختلف فعالیت بسیج در حوزه های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، سازندگی، زیرساخت ها، علم و فناوری کشاورزی امنیت، سیاست، معنویت و آموزش است.

وی افزود: بیش از 92 هزار شهید بسیجی در انقلاب و دفاع میداس تقدیم انقلاب و ایران اسلامی شده اند و این یکی از افتخارات ماندگار بسیجی است.

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم(ع) ادامه داد: بسیج مصطفین به فرمان امام راحل تشکیل شد و امروز به یکی از نیازهای کشور برای وحدت، هدایت، جاذبه، آموزش و… تبدیل شده است. از مردم کشور

اکبری گفت: بسیج در هر جا که نیاز باشد با رشادت های خود حضور دارد، همانطور که در دوران هشت ساله حراست از حرم مطهر و امروز که دشمنان در صحنه های مختلف به دنبال ناامیدی مردم هستند. حضور آگاهانه بسیج نیز مشهود است.»

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: در صورت وقوع سیل اولین گروهی که به منطقه اعزام می شود بسیج است، در هنگام زلزله بسیجی است که به میل خود وارد میدان می شود، حضور بسیجیان. در عرصه های معنوی مانند نماز جمعه. جشن های ملی و… از دیگر عرصه های حضور بسیج است.

اکبری افزود: همانطور که در دفاع مقدس و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی ثابت کرده ایم همچنان در عرصه های مختلف و هر جا که لازم باشد حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: جوانان متوهم علاوه بر اشرار و اغتشاش به اموال دیگران آسیب رسانده و … باید به جامعه بازگردانده شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) تاکید کرد: به همه دشمنان هشدار می دهیم و به مردم قول می دهیم که پشت سر دستاوردهای انقلاب ایستاده ایم، فضای مجازی و دنیای واقعی وحدت بین مردم ایران اسلامی را نشان نمی دهد، بلکه برای یک نظم نوین با آماده باش برای نفرت از ایران و این قدرت اسلام است که در سراسر جهان ظهور کرده است.

اکبری افزود: ملت ایران قدرتمند شده است، می تواند متصرفات دشمن را به هر کجا که بخواهد هدایت کند و از این رو دشمن با ایجاد اغتشاش در داخل کشور تلاش می کند به جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند. دوستان این مسائل هم حل میشه

وی ادامه داد: نیروهای بسیج باید قویتر از گذشته باشند و از ظرفیت بسیجیان در عرصه های مختلف استفاده شود.

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم (ع) در پایان از حضور اقشار مختلف در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت برای ارائه خدمات مختلف به مردم استان چهارمحال و بختیاری در محل اقامه نماز جمعه تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید