بسیج هنرمندان ؛ پیشرو در ایجاد محتوای فرهنگی

زمان: 17:06
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778930

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران گفت:

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران گفت: بسیج هنرمندان در عرصه بصیرت و دشمن شناسی، تولید محتوای فرهنگی و هنری فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نادری در مصاحبه با شبکه خبری تهران گفت: در شرایط جنگ نرم فرهنگی که در آن دشمن از تمام توان خود برای تغییر ارزشها و ایجاد تفرقه و شک در مبانی اعتقادات ، دین و فرهنگ استفاده می کند ، بسیج شود. هنرمندان برای افزایش بینش و خصومت. محتوای عالی ایجاد می کند.

وی گفت: در این راستا سازمان بسیج هنرمندان، کانون ها و انجمن های هنری در استان ها و شهرستان ها با پیروی از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب نسبت به تولید و تهیه محتوای فرهنگی اقدام می کنند.

مسئول سازمان هنرمندان بسیج سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: برای حضار. “

وی گفت: در شرایطی که دشمنان تمام توان خود را در میدان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به کار گرفته اند و هر بار که نقشه ها و توطئه های جدیدی را طراحی می کنند ، برنامه ریزی برای مقابله با ترفندهای رنگی آنها یک ضرورت مسلم است.

نادری خاطرنشان کرد: به همین منظور هنرمندان 15 شهرستان استان تهران برنامه های خود را در کانون های فعال و انجمن های فرهنگی و ادبی و هنری با ایجاد نقشه در زمینه های مختلف ادبیات، داستان، شعر، صداها و ملودی ها، خوشنویسی، فیلم و … اجرا می کنند. بازی می کند. .

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره حماسه مشاهیر در بیش از 50 نقطه در شهرستان های استان تهران با ارائه نمایش های خیابانی و میدانی از جمله فعالیت های این حوزه است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران در استان تهران گفت: از محتوای فرهنگی در بسیج هنرمندان.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید