بسیچ نیرویی است که در همه صحنه ها حضور دارد/ محرومیت زدایی و توسعه و بهره برداری از ظرفیت بسیج ضروری است.


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913637

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای اسلامی، ضمن تبریک هفته بسیج، حضور و آماده باش این نیروی ارزشمند در همه عرصه ها و صحنه ها را عنوان و لازمه توسعه و پیشرفت، استفاده از ظرفیت های بسیج دانستند. بسیج.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی نماینده مردم هش در شورای اسلامی در گفتگو با عصرهامون با گرامیداشت هفته بسیج با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج را می توان نیروی حاضر در همه مراحل و عرصه ها توصیف کرد. “



وی نقش بسیج را در عرصه جهاد آبرسانی، مدرسه سازی و محرومیت زدایی برشمرد و تصریح کرد: محرومیت زدایی و توسعه و استفاده از ظرفیت بسیج ضروری است.


هفته بسیج فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیه بسیجی در بین مردم ملت است.


حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بهترین تعریف از بسیج، سخنان امام خمینی (ره) است که فرمودند: بسیج محل اجتماع پابرهنه ها و بسیجیان است. ظهور اندیشه ناب اسلامی که تربیت یافتگان آن در گمنامی و بی نشانی نام و نشانی برای خود دست و پا کرده اند.


وی افزود: هفته بسیج در واقع فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیه بسیجی در بین مردم ملت به ویژه جوانان پرشور و مدعیان عشاق صدوق است.


شهریاری تصریح کرد: این هفته را به دلیرمردان و شیرزنان غیور و بسیجیان و پاسداران غیور جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید