بصیرت اندیشان ایران اسلامی نیز در جنگ فکری به دشمنان فرصت نمی دهند/ هشت فرمان فرمانده کل قوا در اولویت کار من خواهد بود.


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839467

فرمانده سپاه الگادرستان یزد گفت: مردم صبور و صبور ما به دشمن اجازه نمی دهند و همانطور که در هرمشهر دشمن را شکست دادند در جنگ فکری به او فرصت پیروزی نمی دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی صبح سه شنبه در مراسم معارفه خود با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله با گرامیداشت مقام شامخ شهدا بویژه فرماندهان جان باخته سپاه یزد اظهار داشت: بسیجیان و بسیجیان و شهدای مدافع حرم در حسینیه ثارالله(ع). کارکنان سپاه الغدیر از زحمات سردار متدین، انقلابی، زحمتکش، متدین، اهل عمل و متقی سردار پورشمسی قدردانی می کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ویژگی های جنگ احد افزود: دشمن با نفوذ در سپاه مسلمین به پیروزی نزدیک بود اما با تدبیر پیامبر اسلام پیروزی نصیب سپاه مسلمانان شد. “

زارع کمالی همچنین به نزدیک شدن سوم خرداد سالروز آزادسازی هرمشهر اشاره کرد و گفت: نه در جنگ مستقیم، بلکه در جبهه ای که بسیار دشوارتر از جنگ با دشمن است و این همان جنگ است. اراده.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال تبدیل افکار و اندیشه ها به جنگ شناختی و جنگ فکری است، هرچند مردم صبور و صبور ما به دشمن اجازه نخواهند داد و همانطور که در خرمشهر دشمن را شکست دادند، به او فرصت نمی دهند. در جنگ روشنفکری پیروز شوید.

زارع کمالی گفت: مردم ما در جنگ علم و فناوری، جنگ اقتصادی، جنگ رسانه ای، جنگ جمعیتی، جنگ نرم و فرهنگی با جهاد موفق خواهند شد که وظیفه تک تک ماست و جهاد که امن، بی چون و چرا و فوری است. . شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و روحیه جهادی فرماندهان به‌ویژه فرماندهان جان‌باخته ثابت کنیم که در مسیر انقلاب و انقلاب ثابت قدم خواهیم بود. هشت فرمان به امام خامنه ای عزیز کارمان را می گذاریم.

در این مراسم از زحمات سردار رضا پورشمسی تجلیل شد و سردار حسین زارع کمالی به عنوان فرمانده سپاه الغدیر استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید