بصیرت و درایت رهبر انقلاب موجب شکست توطئه دشمن شد


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913691

سردار شاهکوهی گفت: همانطور که در صحنه های مختلف و حساس انقلاب و نظام، این بار نیز بصیرت و درایت رهبر انقلاب باعث شکست توطئه دشمن شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی مالک شاهکوهی صبح امروز در همایش مسئولین بسیج استان گلستان اظهار داشت: بسیج یکی از معجزات امام (ره) بود و بسیج در عرصه های مختلف انرژی ایجاد کرد و اگر بسیج نبود مشکل داشتیم. در راهبردهای انقلاب

فرمانده ارتش نینوا گلستان ادامه داد: امروز ۱۴ آذر و سالروز قیام مردم گرگان است که در دفاع از انقلاب اسلامی بیش از ۱۴ نفر کشته و بیش از ۱۵۰ نفر مجروح شدند.

ملک شاهکوهی گفت: اگر حمایت مردم نبود شاید در چند روز اخیر در گلستان دچار مشکل می شدیم و باید میزان و پشت صحنه حوادث اخیر برای مردم تشریح شود.

وی افزود: حوادث مختلفی در استان داشتیم و آشوب های مختلفی رخ داد و این آشوب استادانه ترین طراحی دشمن بود که دشمن در آن شکست خورد.

این مسئول به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن در چند جبهه مردم را درگیر کرده است تا مسئولان پشت نقشه های آنها باشند.

ملک شاهکوهی تصریح می کند: با بصیرت مقام معظم رهبری، توطئه این دشمن به نتیجه نرسید و سپس دشمن با استفاده از ظرفیت کومله، تکفیری ها و منافقین سعی در صدمه زدن به این انقلاب داشت که موفقیت آمیز نبود.

وی بیان کرد: در استان گلستان انسجام و وحدت باعث شد دشمن نتواند به چیزی برسد و همراهی علمای اهل سنت و شیعه باعث شد از این نقطه عطف تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید