بعد از حذف از آسیا خطر بزرگ و جدیدی متوجه استقلال شد

بعد از حذف از آسیا خطر بزرگ و جدیدی متوجه استقلال شد

علی فتح الله زاده پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا داد تا حواشی این باشگاه وارد فاز جدیدی شود. اگرچه اگر مدیرعامل آبی ها استعفای خود را برای حمید سجادی ارسال نمی کرد، حضورش در راس این باشگاه طولانی نمی شد، اما مشکلی که در این بین وجود دارد، بحرانی است که در انتظار آبی هاست.

در شرایطی که استقلالی به دلیل بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی و خطر کسر امتیاز همچنان درگیر پرونده استراماچونی و پرداخت مطالبات اوست، حالا باید خود را برای فاجعه ای بسیار بزرگتر از پرونده سرمربی ایتالیایی آماده کند.

طبق اخبار، باشگاه استقلال باید 120 هزار دلار به یکی از بازیکنانش بپردازد. در ضمانت نامه های ارائه شده از سوی باشگاه آمده است که در صورت عدم پرداخت مبلغ مذکور در مهلت مقرر، آبی ها باید مبلغی نزدیک به 2 میلیون دلار به فرد نامبرده پرداخت کنند.

توافقی که در صورت عدم پرداخت به موقع مبلغ می تواند بحران عظیم و غیرقابل کنترل دیگری را در بدنه باشگاه پرطرفدار استقلال رقم بزند. در این بین و در شرایطی که به نظر می رسد لئاندرو پادوانی و کوین یاماگا تنها گزینه هستند که این توافق با یکی از آنها صورت گرفته است، خبرنگار ورزش 3 به سراغ مدافع برزیلی رفت و در این باره با او صحبت کرد.

وقتی پادوانی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال در صورت عدم پرداخت بدهی خود به او قول جریمه بالاتری داده است، پاسخ داد: نمی دانم چگونه به این سوال پاسخ دهم. باشگاه استقلال به مدت 5 سال 120 هزار دلار به من بدهکار است و هیچ وقت برای پرداخت این پول با من تماس نگرفته اند.

مدافع برزیلی که پس از مصدومیت شدید در لیگ هجدهم برای همیشه خانه نشین شده است، ادامه داد: استقلال منتظر بود تا فیفا نتیجه نهایی را به باشگاه اعلام کند و حتی با علم به اینکه ممکن است در آینده مصدوم شود، پولی به او پرداخت نشد. من به نظر من این یک سطح ابتدایی مدیریت است.

پادوانی ادامه داد: می دانید مشکل استقلال چیست؟ باشگاه برای افرادی که در راس کار هستند خیلی بزرگ است. من 2 سال در باشگاه بودم و از نزدیک دیدم که مدیران با باشگاه چه می کنند. آنها از باشگاه برای خودنمایی به هواداران استفاده می کنند و عملاً هیچ کاری برای بهبود شرایط در باشگاه انجام نمی دهند.

مدافع برزیلی با انتقاد از امکانات استقلال اینگونه ادامه داد: مرکز تمرین مناسبی برای بازیکنان وجود ندارد، حقوق به موقع پرداخت نمی کنند، به همه خارجی هایی که در این باشگاه کار می کردند بدهکار هستند و زمانی که فیفا بازیکنان را تحریم و جریمه می کند. باشگاه، آنها می خواهند بازیکن یا مربی را مقصر بدانند و تقصیر را از خودشان دور کنند.

پادوانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تایید می کند که در صورت عدم پرداخت ۱۲۰ هزار دلار باشگاه استقلال باید ۲ میلیون دلار جریمه به او بپردازد، گفت: راستش را بخواهید اطلاعات کافی در این زمینه ندارم. باید با وکیلم صحبت کنم و بعد از وجود این بند در تفاهم نامه به شما اطلاع دهم.

دیدگاهتان را بنویسید