بعد از رابطه جنسی نخوابید

صبح بخیر

واضح است که علت خستگی و نیاز به خواب مردان پس از معاشقه به مشکلات بیولوژیکی باز می گردد. پس از رسیدن به اوج لذت جنسی، هورمون هایی به نام “اکسی توسین” ترشح می شود که به طور طبیعی باعث خواب آلودگی در انسان می شود.

ولی تو باید مراقب باشی؛ این به این دلیل است که در اثر واکنش های فردی خاص مرد نیز ایجاد می شود: اکثر مردان عادت دارند در زمان ارگاسم نفس خود را حبس کنند و به درستی نفس نکشند. بنابراین، به جای حبس نفس، باید دم و بازدم کنید. تنظیم کنید و یک نفس عمیق بکشید. این نه تنها لذت شما را افزایش می دهد، بلکه به شما کمک می کند حداقل برای مدت کوتاهی هوشیار باشید.

اما اگر نفس کشیدن را فراموش کردید، پس از چند دقیقه استراحت بلند شوید و دوش آب سرد بگیرید. این کار باعث رفع خواب آلودگی در شما می شود.

همه چیزهای جالب

اکنون زمان آن است که کاری انجام دهید تا شریک زندگی تان احساس کند که یک دنیا برای شما ارزشمند است. برخی از این پیشنهادات به شما کمک می کند تا حدی تنبلی خود را ادامه دهید.

به نوازشش ادامه بده

بعد از هر خواستگاری نیازی به انجام چنین حرکاتی ندارید. بسیاری از زنان بعد از رابطه جنسی بسیار آسیب پذیر می شوند، بنابراین باید به آنها بفهمانید که آنها را مانند قبل دوست دارید و برایشان ارزش قائل هستید. متأسفانه تماشای سقف یا تماشای تلویزیون می تواند اوضاع را بسیار بدتر کند. در عوض، سعی کنید او را نوازش کنید، دستان خود را روی پاهایش بگذارید و بدن او را به آرامی لمس کنید، همچنین می توانید با موهای او بازی کنید. لازم نیست خیلی سکسی باشید. او به راحتی می تواند شفقت، مهربانی و توجه شما را ببیند.

تمیز کردن

پس از مدتی دراز کشیدن و استراحت، وان را با آب گرم پر کنید (البته ابتدا از تمیز بودن وان اطمینان حاصل کنید)، بگذارید بین پاهای شما قرار بگیرد و از هم لذت ببرید. آن را صابون بزنید و کمی ماساژ دهید. شکی نیست که او لحظه را دوست دارد.

با هم شام بخوریم

من مردی را نمی شناسم که بعد از رابطه جنسی خیلی احساس گرسنگی نکند. اما به جای اینکه به یک طرف دراز بکشد و بگوید: «خانم، چیزی برای خوردن درست کنید» به شما پیشنهاد داد که هر دو با هم شام درست کنید. وقتی او گوشت را می پزد، می توانید سبزیجات را برش دهید. یا مثلاً چیزهایی را با هم مخلوط کنید و چیزهایی بخورید که قبلاً نخورده اید. مثلا شکلات فندقی و ذرت بو داده! تنها هدف این است که پس از لذت جنسی دوباره زمانی را با هم بگذرانید.

دوبار انجامش بده

اگر می خواهید دوباره این کار را انجام دهید و آن میل را در آن ببینید، از قبل شروع به بازی کنید. چند دقیقه صبر کنید تا انرژی از دست رفته را بازیابی کنید و از ابتدا دوبار راه اندازی مجدد کنید. با بوسیدن لب های او شروع کنید، به تدریج تمام بدن او را لمس کنید. شما باید کاری انجام دهید تا آنها را تحریک کنید و آنها را نسبت به ارتباط مجدد بی میل کنید. هنگامی که او این احساس را داشت، به راحتی می توانید دوباره ارتباط برقرار کنید.

با هم چرت بزنید

اگر شوهر شما یکی از آن دسته از زنان پرشور و فعال جنسی است، شکی نیست که او نیز مانند شما خسته است. بنابراین می‌توانید چیزی شبیه این بگویید: «چرا برای انرژی گرفتن چرت نمی‌زنی. “سپس می توانیم با هم دوش بگیریم، شام درست کنیم و دوباره این کار را انجام دهیم.” و فراموش نکنید که او را در آغوش بگیرید تا متوجه شوید که او شما را به این روز رسانده است.

اعترافات

رسیدن به اوج بسیار خوب است، حتی می توان گفت بی نظیر است. اما باید همیشه به یاد داشته باشید که شخص دیگری همراه شماست و حضور او باعث شده به این جایگاه برسید. بنابراین به هر طریقی باید به او بفهمانید که وجودش برای شما ارزشمند است و از او سپاسگزار هستید.

دیدگاهتان را بنویسید