بعد از 18 سال فروشگاه های بلوار امام حسین نهاوند به زودی راه اندازی می شود


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916062

با حضور مسئولان محلی و استانی مشکل افتتاح 70 باب مغازه در بلوار امام حسین (ع) نهاوند (روبروی ترمینال قدیم) طی سالیان متمادی بررسی خواهد شد و با هماهنگی شهرداری و توسعه مسکن به زودی این مشکل برطرف خواهد شد. توسعه شهری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; با حضور اسداللهی مدیرکل مسکن، راه و شهرسازی استان همدان به همراه نمایندگان مجلس، فرماندار، شهردار و مسئولان محلی برای پیگیری و رفع مشکلات افتتاح 70 باب مغازه در پایان از این محل بازدید کردند. بلوار امام حسین (ع) نهاوند..

ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند پس از این بازدید در این جلسه برای رفع این مشکل گفت: باید به مطالبات مردم و مشتریان و کسانی که از این فروشگاه ها خرید می کردند پاسخ داده شود هر چند که مربوط به گذشته است..

وی افزود: این موضوعات و مشکلات مربوط به سال های قبل و سال 1382 است، اما مردم حق دارند و ما باید به آنها پاسخ دهیم..

فرماندار نهاوند افزود: مصوبات و صورتجلسات جلسه امروز باید اجرایی شود و منوط به زمان نباشد و مشکلات این مغازه ها هر چه سریعتر برطرف شود..

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات مغازه ها توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و راه های رفع این مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تبادل نظر شد و خوشبختانه تصمیمات و توافقات خوبی بین شهرداری و توسعه مسکن در این حوزه گرفته شد..

احمدوند گفت: با پیگیری و همکاری شهرداری و راه و شهرسازی و حضور کارشناسان ارزیابی در محل مشکل این واحدها به زودی حل می شود..

وی تصریح کرد: این کار مردم است و ما وظیفه داریم این مشکل را حل کنیم و باید پاسخگوی مردم باشیم..

فرماندار نهاوند افزود: با موافقت شهرداری، مسکن و شهرسازی و همکاری دو طرف مشکل این 70 چاله انشالله به زودی حل می شود..

به گزارش عصر همدان، این 70 مغازه در سال 1382 به کاندیداهای شهرداری فروخته شد اما هنوز تصمیم گیری نشده است زیرا در این بازدیدها قول های خوبی برای تعیین تکلیف نهایی این زمین ها داده شده است..

متقاضیان امیدوارند که وضعیت این زمین ها و مالکیت آنها در سال های آینده مشخص شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید